Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری گفت: ازابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فرورودین ماه ۱۴۰۱ , تعداد ۱۶۵ هزارو ۳۷۲ مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۹۰ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

او گفت: از این تعداد مسافر جابجا شده ۵۴ درصد به مقاصد داخل استان و ۴۶ درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه تعداد ۹۷ هزارو ۵۷۳ نفر مسافر از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل ونقل عمومی وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه ایام نوروز ۱۳۹۸ (قبل از شیوع بیماری کرونا) ۹۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مسافرین که در این ایام از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند درخواست کرد هر گونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان در اسرع وقت رسیدگی شود.

باقری گفت: در ایام اجرای طرح نوروزی ۶۴ شرکت، موسسه و شعب حمل و نقل مسافری , ۲ هزار و ۳۶۷ راننده مسافری فعال، ۹۵۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۵۰۴ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۸۲۵ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح نوروزی سیستان و بلوچستان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۳۰ هزار و ۲۴۶ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۵۳۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

عباس اشکانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت حدود ۴۰ درصد از گندمزارهای سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل این محصول استراتژیک در سطح استان پیش بینی شده و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

اشکانی اظهارکرد: شهرستان‌های دلگان با ۱۵ هزار تن و بمپور با ۸ هزارتن بیشترین گندم تحویلی به مراکز خرید را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر