Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا ویروس کرونا مانع از پیوستن کای هاورتس به رئال مادرید در سال 2020 شده است

کای هاورتس در تابستان 2020 در انتقالی 79 میلیون یورویی همراه با بند‌های پاداش از بایر لورکوزن به چلسی پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از نیزار کینسلا خبرنگار گل، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از باشگاه‌ها متحمل ضرر‌های اقتصادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از پاندمی، کای هاورتس به عنوان یکی از بهترین استعداد‌های آلمانی مورد توجه باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار داشت. هاورتس مشتاق انتقال به خارج از آلمان بود و بسیار تحت تاثیر این بود که تونی کروس چگونه در رئال مادرید به یک هافبک افسانه‌ای تبدیل شده است.

اما با شیوع ویروس کرونا، همه چیز تغییر کرد. بایر لورکوزن در ابتدا برای فروش هاورتس، 100 میلیون یورو طلب کرده بود اما در پشت پرده قصد داشت حداقل 80 میلیون یورو از این انتقال به دست بیاورد. این مبلغ زمانی برای انتقال چنین بازیکنی کم در نظر گرفته می‌شد، اما در تابستان 2020 تقریبا برای تمامی باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید، هزینه زیادی به حساب می‌آمد. سران لورکوزن نیز به هیچ عنوان از خواسته‌های خود کوتاه نیامدند. مارینا گرانووسکایا با لورکوزن مذاکرات چندان ساده‌ای را نداشت. با این حال اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد، کای هاورتز تاکنون بازیکن رئال مادرید شده بود و امشب باید مقابل چلسی بازی می‌کرد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس پاسخی تاریخی به تمسخر 44 ساله انگلیسی ها باشگاه استقلال: استقلال 10 نفره هم به تیم دوازده نفره نباخت لیاندرو پاردس از مشکل پوبالژی رنج می برد اتلتیکو مادرید و ثبت آمار 0 شوت مقابل منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا رئال مادرید کای هاورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه شنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و رئال هفته بعد میزبان بایرن در بازی برگشت خواهد بود.

دو تیم بارها و بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و در سال های اخیر همواره رئال بوده که توانسته باشگاه مونیخی را حذف کند اما رئالی ها یک خاطره بسیار تلخ هم از بایرن دارند.

هرچند رئال در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان محروم کند و در دو مورد اجازه نداد فینالیست شود، اما بایرن در صفحات اجتماعی خود با انتشار تصاویر و ویدیوی بازی سال 2012 دو تیم، داغ رئالی ها را تازه کرد.

بایرن بازی رفت نیمه نهایی را در مونیخ 2-1 برده بود ولی در بازی برگشت رئال 2-1 پیروز شد تا بازی به پنالتی ها برود. در نهایت بایرن بود که توانست رئال را شکست دهد و به فینال برود. ژوزه مورینیو اخیرا در یک مصاحبه گفت که آن شب برای اولین و آخرین بار از غم یک شکست گریه کرد. 

امسال نیز شرایط مشابه است و بایرن در بازی رفت میزبان است. اتفاق 12 سال پیش تکرار خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!