Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:16:13 GMT

ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۱۰۵

ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ظهر امروز در بازدید از محور پارس‌آباد - اصلاندوز اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین بیش از یک میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱/۵ درصد افزایش یافته است و محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان دارای بیش‌ترین تردد نوروزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دور دوم سفرهای نوروزی بیش از ۵۷۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی به استان به ثبت رسید که این مهم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فعالیت ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان این‌که محورهای بران - قره‌آغاج، مشگین‌شهر - کنگرلو و گرمی - بیله‌سوار بیش‌ترین تخلف سرعت غیرمجاز نوروزی را داشتند، ادامه داد: در بازه زمانی ذکرشده بیش‌ترین تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - سرچم و اردبیل - مشگین‌شهر به ثبت رسید.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل بیان کرد: محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان دارای بیش‌ترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در ایام نوروز بودند.

وی گفت: از مردم و مسافران درخواست می‌کنیم قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تردد نوروزی استان اردبیل بیش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار