Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:57:45 GMT

شهید اصلانی آرزوی شهادت داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۱۱۰

شهید اصلانی آرزوی شهادت داشت

حجت الاسلام علیرضا پورعلی برادر همسر شهید حجت الاسلام محمد اصلانی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: یکی از نکاتی که راجع به شهید محمد اصلانی مطرح بود این بود که بعد از هر نماز واجب و بعد از هر دعایی که در جمع داشتند، یکی از دعاهایی که داشتند این بود که خدایا مرگم را شهادت در راه خودت قرار بده. خدا هم این دعا را مستجاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قبل از سال جدید ایشان به کرمان رفتند و مرقد مطهر حاج قاسم را زیارت کردند و حاج قاسم هم تذکره شهادت ایشان را امضا کرد و به برادران شهید خود ملحق شدند.

حجت الاسلام پورعلی خاطرنشان کرد: برای ما توفیق است که این روحانی مجاهد بزرگان خود را فدای اسلام کرد و به ما فهماند که باید مدافع ولایت فقیه و مدافع مقام معظم رهبری باشیم.
انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهادت علیرضا پورعلی محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج