Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:56:33 GMT

مفاخر هویت و اعتبار جامعه فرهنگی را تشکیل می دهند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۱۲۸

مفاخر هویت و اعتبار جامعه فرهنگی را تشکیل می دهند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری بزرگداشت استاد «احمد سمیعی» پدر ویراستاری نوین ایران با تاکید بر ضرورت معرفی الگوها و مفاخر به جوانان، اظهار کرد: رویکرد ما قدردانی و معرفی الگوهای استان بوده و این کار هویت و اعتبار این اداره کل و جامعه فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه معرفی شخصیت‌های بزرگ به جامعه بیش از هر زمان دیگری لازم است، گفت: همه در تلاش هستند که از ایران اعتبار زدایی کنند و رسانه‌ها با القای ناامیدی به جوانان در صدد تهی کردن هویت فرهنگی و تاریخی آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات و همایش‌های مربوط به بزرگداشت چهره‌های فرهیخته، بیان کرد: بزرگترین رهاورد بزرگداشت شخصیت‌ها، گردآوری مقالات و نوشته‌های آنها است.

ثقتی تصریح کرد: در تلاش هستیم که تا سال آینده بنیاد میرزا کوچک خان تشکیل شود تا بتوانیم از طریق این بنیاد سالگرد و مراسم بزرگداشت این چهره بزرگ را برگزار کنیم.

گفتنی است که مراسم بزرگداشت استاد احمد سمیعی، پایان اردیبهشت ماه و با حضور سخنران ملی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 5460774

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رضا ثقتی فرهنگ و هنر احمد سمیعی گیلانی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا خراسان رضوی بازگشایی مدارس مشهد گردشگری مسافران نوروزی روز طبیعت خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود