Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران از هفته گذشته دوباره در رسانه های مصر خبرساز شده است. مرد پرتغالی بعد از ناکامی از رساندن فراعنه به جام جهانی قطر از مربیگری این تیم استعفا داد.

فدراسیون فوتبال مصر از عملکرد کی روش رضایت دارد و قصد دارد همکاری اش را با این مربی پرتغالی ادامه دهد ولی از دو روز گذشته اخبار عجیبی از درخواست غیرمنطقی کی روش از فدراسیون مصر منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه های مصر مدعی شدند کی روش برای تمدید قراردادش با وجود ناکامی در رسیدن به جام جهانی خواهان دوبرابر شدن دستمزدش است. این درخواست عجیب سرمربی اسبق ایران در رسانه های مصر جنجال زیادی به پا کرد.

در همین رابطه کی روش طاقت نیاورد و سکوتش را شکست و تمام این اخبار را شدیدا تکذیب کرد و این اخبار را شیطنت برخی از رسانه ها علیه خودش بیان کرد.

کی روش در این زمینه گفت: بعد از شنیدن اخبار در زمینه خودم عنوان می کنم که به شدت این اخبار را تکذیب می کنم و من چنین خواسته هایی نداشتم. هر گونه درخواست در زمینه دستمزد و دستیارانم در رسانه ها دروغ است.

وی افزود:در واقع ماجرا از آن قرار است که طبق توافق با فدراسیون فوتبال مصر من منتظر پاسخ شکایت خود از فیفا درباره بازی با سنگال هستیم و هیچگونه مذاکره و تصمیمی گرفته نشده است.

سرمربی اسبق ایران ادامه داد: واقعا از اخبار دروغی که به من نسبت می دهند، متاسفم. تمام این اخبار به هواداران تیم ملی و افکار عمومی آسیب می رساند. در پایان از حمایت های شما تشکر می کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران سرمربی اسبق ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند