Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، نماینده مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اعزام به شهرستان قم و حضور در بیمارستان، پیگیر روند درمان حسن آهنگران هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی شد.

سید عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این موضوع و در گفتگوی تلفنی با استاد آهنگران جویای حال این خوشنویس پیشکسوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان وضعیت جسمی این خوشنویس پیشکسوت را در حال حاضر پایدار توصیف کردند.

عظیمی با ابراز امیدواری از روند درمان و قدردانی از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان آیت الله گلپایگانی قم، از مردم خواست تا برای سلامتی کامل این استاد پیشکسوت دعا کنند.

حسن آهنگران خوشنویس برجسته کشور، در سال ۱۳۲۱ در شهر قم متولد و دارای درجه یک هنری در رشته خوشنویسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۵ در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی و ردیف‌های سنتی شروع کرده است. آهنگران در خط نستعلیق شاگرد سید حسین میرخانی، در خط شکسته نستعلیق محمدحسین عطارچیان و در نقاشی نیز سیدمحمدرضا دعوتی بوده است.

«دریای عطش»، «دل هست اینجا کبوتر» و «ره آوردی بر خطوط نستعلیق و شکسته چلیپایی» از آثار چاپ شده آهنگران است.

عکس از پدرام نظری است.

کد خبر 5460759

منبع: مهر

کلیدواژه: خوشنویسی موسسه هنرمندان پیشکسوت عباس عظیمی فیلم کوتاه تئاتر شهر تئاتر ایران هنرمندان تئاتر ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان ماه مبارك رمضان بازیگر سینما فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر ماه رمضان 1401 ایرج راد شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس بر اساس این گزارش، ۱۹۷ موسسه ایرانی در میان برترین ها در رتبه بندی موسسه های "سکیمگو" قرار دارند که دانشگاه تربیت مدرس رتبه دوم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و رتبه ششم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت و وزارت علوم کسب کرده است.

آزمایشگاه سکیمگو در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسه ایرانی از بخشهای دولتی، بهداشت، آموزش عالی و خصوصی را در میان مؤسسه های برتر جهان آورده است. نخستین هدف آزمایشگاه «سکیمگو» از انتشار سیاهه دانشگاه های برتر نه رتبه بندی مؤسسه ها بلکه ارائه یک ابزار فراگیر علم سنجی برای سیاست گذاران مؤسسه ها و مدیران پژوهشی است. ا

ز این رو آنها میتوانند برون دادهای پژوهشی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و راه هایی برای بهبود بیابند رتبه بندی سکیمگو» از فراگیرترین نظام های رتبه بندی جهانی مؤسسه های آموزشی پژوهشی و بهداشتی دولتی و خصوصی در جهان به شمار می رود.

پژوهش، نوآوری، و تأثیر اجتماعی سه بعدی هستند که ۲۰ سنجه کلیدی ارزیابی مؤسسه ها را در این نظام پوشش میدهند. در جدول یک رتبه فراگیر مؤسسه های ایرانی در جهان و رتبه جهانی آنها در ابعاد پژوهش نوآوری و تأثیر اجتماعی در این نظام آمده است.

کد خبر 6098331

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت