Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای ویژه برنامه‌های ماه رمضان در ۱۵ مسجد مناطق حاشیه نشین قم خبر داد که در این برنامه‌ها افطاری ساده، بیان مباحث اعتقادی، تلاوت قرآن کریم، مشاوره و ویزیت رایگان پزشکان پیش بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اجرای پویش «نورٌ علی نور» برای هدیه قرائت قرآن به شهدا و پویش «بیوتکم نور» برای ارسال تصاویر و فیلم‌های قرائت دسته جمعی قرآن در منازل از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره شعر نور، فیلمنامه نویسی سوره نور، مسابقه تفسیر سوره نور، مسابقه حفظ سوره نور برای تمام مقاطع سنی، برگزاری جلسات بصیرتی در مساجد و هیأت‌های شاخص با رویکرد جهاد تبیین، اعزام مبلغان خواهر به مجالس خانگی و پایگاه‌های بسیج و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر 18 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در استان در حال اجراست، بیان کرد: خط محتوایی عملیات این ماه، جهاد تبیین و امیدآفرینی است.

انس با قرآن لازمه بهره‌گیری حداکثری از فیوضات ماه رمضان استامام جمعه اردبیل: علما و روحانیون از فرصت ماه رمضان برای تحقق جهاد تبیین بهره بگیرند

شعبان زاده «شب‌های آسمانی» را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این برنامه در قالب اجرای محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی تبیینی، گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد و... در 40 مسجد محوری استان قم برنامه ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: برگزاری جلسات تفسیر سوره مبارکه حجرات در 110 مسجد، قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد به همراه تفسیر آیات مربوط به همان جزء با رویکرد آیات جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی و خانواده، تبلیغ گسترده مبلغان در فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و سبک زندگی از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است.

شعبان زاده ادامه داد: برگزاری همایش‌های منطقه‌ای ویژه بانوان در بقاع متبرکه و مساجد محوری در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و برگزاری حلقه‌ها و گفتمان‌های دورهمی ویژه جوانان و نوجوانان و بیان مسائل اعتقادی و دفع شبهات از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در 15 مسجد مناطق حاشیه نشین قم اجرا می شود که در این برنامه‌ها افطاری ساده، بیان مباحث اعتقادی، تلاوت قرآن کریم، مشاوره، ویزیت رایگان پزشکان و برنامه‌های شاد ویژه کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی استان قم جهاد تبیین ماه رمضان برنامه ها قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت ۴۳ درصدی طرح‌های محرومیت‌زدایی انتقال و شبکه آبرسانی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی  در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان بیان کرد: اکنون 23 طرح در 766 روستا و 21 شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از 800 کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: همچنین احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از 12 هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز 6 حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

علیدادی با اشاره به اجرای آبرسانی به 180 روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی توضیح داد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

بر اساس این گزارش طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی استان در 21 شهرستان، شادگان، اهواز، آبادان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، 16 هزار روستا در مناطق محروم و کم‌برخوردار در طرح موسوم به "جهاد آبرسانی" به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور قرار گرفته‌اند 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟