Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه کمیسیون انتخابات پاکستان امکان برگزاری انتخابات طی ۳ ماه آینده را رد کرده است، رئیس جمهور پاکستان از این کمیسیون خواست تا زمان پیشنهادی خود را برای برگزاری انتخابات مطرح کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری پاکستان در نامه‌ای از کمیسیون انتخابات این کشور خواست تا ظرف 90 روز از انحلال پارلمان پاکستان، تاریخی را برای برگزاری انتخابات سراسری تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مقامات ارشد کمیسیون انتخابات پاکستان تاکید کرده بودند که آمادگی برای انتخابات سراسری در این کشور طی 3 ماه آینده ممکن نیست و به 6 ماه زمان نیاز دارد.

کمیسیون انتخابات پاکستان با اظهار اینکه مشکلات مختلف قانونی و چالش‌های متعددی در روند برگزاری وجود دارد، ناتوانی خود را برای برگزاری انتخابات سراسری در این کشور طی 3 ماه آینده اعلام کرده بود.

عمران خان: به دموکراسی در پاکستان حمله شده است/ مردم به دفاع برخیزنداظهارات ژنرال «باجوا» می‌تواند به روابط پاکستان-روسیه صدمه وارد کندمقام آمریکایی از پاسخ درباره تهدید کردن دولت پاکستان طفره رفت

یکی از مقامات ارشد کمیسیون انتخابات پاکستان که نامش فاش نشده به «داون نیوز» گفته بود که آمادگی برای انتخابات سراسری در افغانستان به 6 ماه زمان نیاز دارد.

وی اظهار داشت که تحدید حدود حوزه‌های انتخاباتی، به ویژه در خیبر پختونخوا، جایی که تعداد کرسی‌ها براساس اصلاحیه 26، افزایش یافته است و تطابق فهرست‌های انتخاباتی در حوزه‌های انتخاباتی چالش‌های اصلی هستند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان کمیسیون انتخابات پاکستان برگزاری انتخابات انتخابات سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم

رهبر حزب «جمعیت علمای اسلام» در پاکستان مدعی شد: برای این که جهت بهبود روابط پاکستان و حکومت طالبان تلاش کرده‌ام اکنون توسط دولت مجازات می‌شوم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مولانا فضل‌الرحمان» رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان گفت پیش از این برای بهبود روابط افغانستان و پاکستان تلاش کردم به همین دلیل دولت اسلام‌آباد به دنبال مجازات من است.

وی در یک گردهمایی در شهر «کراچی» اظهار داشت «ما به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان پاکستان و افغانستان مجازات می‌شویم».

این اظهارات در حالی است که حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان در انتخابات 8 فوریه 2024 میلادی در این کشور نتوانست رأی قابل توجهی به دست آورد.

فضل الرحمان این انتخابات را پر تقلب خواند و خواستار برگزاری مجدد آن شده است.

روزنامه پاکستانی: فضل الرحمان در افغانستان با سران گروه‌های مخالف دولت اسلام‌آباد دیدار کرده است«فضل الرحمان»: پاکستان هرگز تسلیم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی‌شودفضل الرحمان: نمایندگان احزاب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان آماده استعفا هستند

رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان در این گردهمایی همچنین سیاست اسلام‌آباد در قبال فلسطین و رژین اسرائیل را مورد انتقاد قرار داد.

مولانا فضل الرحمان پیش از این نیز مدعی شده بود حزبش به دلیل تقویت روابط با حکومت افغانستان و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل در انتخابات این کشور شکست خورده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم