Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه های هدایت تیم‌های ملی تکواندو بانوان در بخش کیوروگی با حضور در جلسه کمیته فنی برنامه های خود را ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بعد از اینکه روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو  به منظور بررسی برنامه‌های گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو در بخش مردان تشکیل شد، سومین جلسه کمیته فنی  با حضورهادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون، اصغر رحیمی مدیرتیم‌های ملی، فیض‌الله نفجم، زهرا سروی و هادی افشار اعضای کمیته فنی امروز (چهارشنبه 17 فروردین ماه) در بخش بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز با حضور در جلسه کمیته فنی، به ترتیب برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه کردند. کمیته فنی فدراسیون ضمن بررسی برنامه‌های گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

تیم های ملی تکواندوی کشورمان در سالی که باید برای مسابقات متعدد آماده شود؛ نیازمند شناخت کادر فنی است و به همین منظور فدراسیون تکواندو در نظر دارد ضمن معرفی کادر فنی،  با تشکیل تیم‌های بزرگسالان و امید از تمام ظرفیت تکواندو بهره لازم را ببرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جلسه کمیته فنی ملی تکواندو تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا