Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی کوهساری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احدث راه آهن اینچه برون- شاهرود می‌تواند جنوب کشور را به شمال در شرق دریای خزر متصل کرده و ارتباط کشور را از نظر ریلی با کشور چین برقرار کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون بار از چین از طریق دریا حدود ۶۰ روز طول می‌کشد که به کشور برسد در حالی که اگر مسیر ریلی ایجاد شود این میزان به ۱۲ روز کاهش خواهد یافت و ارتباط کشور ما با آسیای میانه و روسیه و چین برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در قانون بودجه ۱۴۰۱ این پروژه دارای ردیف اعتباری خواهد شد که از طریق اینچه برون- گنبدکاووس- آزادشهر- شاهرود اجرایی خواهد شد.

کوهساری گفت: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی محدود است این پروژه در جدول شماره ۲۰ برای استفاده از فاینانس و مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت پروژه، گرفتن مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ دشوار نیست و بعد از گرفتن ردیف می تواند از مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات ماده ۵۶ هم استفاده کرد.

وی گفت: سایر بخش های اقتصادی فعال مانند فولاد و ذوب آهن هم می توانند در این پروژه سرمایه گذاری کرده و بار خود را از این مسیر عبور دهند.

کد خبر 5460814

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آزادشهر راه آهن اینچه برون بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی آمار کرونا مشهد بازگشایی مدارس گردشگری مسافران نوروزی روز طبیعت گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد