Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:41:34 GMT

کاهش ۹ درصدی سرقت در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۷۲۸

کاهش ۹ درصدی سرقت در فردیس

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در تشریح این خبر، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و کاهش ناامنی در جامعه مبارزه با سارقین و مخلان نظم و امنیت و فروشندگان موادمخدر با جدیت و حساسیت بیشتری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با ارزیابی مثبت عملکرد انتظامی شهرستان فردیس، افزود: در نوروزسال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش ۹ درصدی انواع سرقت و افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در این شهرستان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان این که در سال ۱۴۰۰ بیش از هزار و ۳۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ هزارو ۵۱۵ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان جمع آوری شده است، تصریح کرد: دستگیری ۷۵۱ خرده فروش مواد مخدر و ۶۸ قاچاقچی و متلاشی کردن ۴ باند از دیگر اقدامات پلیس فردیس در سال گذشته بوده است.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و دستگاه های مرتبط در ایجاد امنیت، آموزش‌های ارائه شده به شهروندان در خصوص پیشگیری از سرقت منزل، خودر و کیف قاپی را در کاهش جرائم انکار ناپذیر دانست و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت البرز کرج خبرگزاری فارس فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند