Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه دامنه مشارکت‌های مردمی اولویت کاری ستاد عتبات عالیات استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، جواد قناعت امروز در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که با محوریت بررسی و تصویب برنامه‌های سال 1401 برگزار شد خاطرنشان کرد: اینکه خراسان جنوبی به لحاظ مشارکت مردم در بازسازی اعتبات مقدسه، جزو استان‌های پیشرو است، بسیار قابل تقدیر و ارزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه اصلی ستاد باید بر این مبنا پایه‌گذاری شود که سطح مشارکت مردم توسعه یابد، به این معنا که اگر در حال حاضر این حجم از کمک‌ها  از حدود 30 درصد جمعیت استان حاصل می‌شود، در پایان سال 1401 این رقم خیلی بیشتر شود و درصد بیشتری از جمعیت استان در این امر خداپسندانه دخیل شوند.

چرا هزینه سفر به "عتبات عالیات" از تور تفریحی ترکیه بسیار گران‌تر است؟ + فیلم ستاد عتبات عالیات در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر صندوق قرض‌الحسنه ایجاد کند وعده عراقی‌ها برای کاهش تا 50 درصدی هزینه پرواز عتبات عالیات/زائران به مرزهای زمینی عراق نروند

وی با تأکید بر اینکه کمک به بازسازی عتبات عالیات، نتیجه یک نگاه اعتقادی و آرمانی است متذکر شد: همین نگاه اعتقادی است که سبب شده هر کس از هر قشر و گروهی در طرح توسعه عتبات مشارکت کند.

قناعت عنوان کرد: هر کس به نوعی و در هر سطح و رتبه‌ای تمایل دارد به‌گونه‌ای ارادت و علاقه خود را به ائمه نشان دهد و این موضوع هیچ ارتباطی به تمکن مالی افراد ندارد.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی، مردمانی با اصالت، متدین و فرهنگی دارد که اگر چه به لحاظ سطح درآمدی و وضعیت اقتصادی به نسبت دیگر استان‌ها، جایگاه پایین‌تری دارند، اما از نظر کمک به ستاد عتبات عالیات پیشتاز است.

به گفته استاندار خراسان جنوبی اینکه سرانه کمک‌های مردمی در برخی شهرهای استان با بیش از 209 و 120 درصد روبرو بود، با وجود شرایط اقتصادی نامطلوبی که در سال 1400 داشتیم، بسیار شگفت‌آور است.

قناعت درباره تأمین اعتبارات مورد نیاز برای احداث ساختمان اداری ستاد و همچنین پیشرفت فیزیکی زائرسرای مشهد نیز قول مساعد داد.

در این جلسه که با محوریت بررسی و تصویب برنامه‌های سال 1401 برگزار شد، تشویق مردم برای وقف املاک و اشجار به بازسازی عتبات عالیات، ادامه طرح بزرگ قالیبافی توسط بانوان، مشارکت در ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی از جمله برنامه‌های پیشنهادی ستاد برای امسال بود.

انتهای پیام/252/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است