Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان فرماندار قم در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: قبل از نیمه شعبان در شهر مقدس قم کمیته‌هایی تشکیل شد و پیش‌بینی این بود که جمعیت زیادی به قم بیاید از این رو همه استان و شهر بسیج شد و خدمات خوبی به زائران نیمه شعبان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ایام نوروز هم این روند ادامه پیدا کرد و نزدیک به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو وارد استان قم شدند که برخی از آن‌ها فقط از این استان عبور کردند و نزدیک به ۱۴ میلیون نفر نیز وارد شهر قم شدند و ۸۵ درصد افرادی که وارد قم شدند کمتر از ۲۴ ساعت در شهر قم اقامت داشتند.

فرماندار قم گفت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام نوروز مشکلی در تأمین ما یحتاج در شهر مقدس قم نداشتیم.

وی افزود: در سال جدید باید بین شورای شهر، شهرداری و ادارات استان تعامل بیشتری ایجاد شود تا پروژه‌هایی که سال ها است نیمه تمام مانده تعیین تکلیف شود و ظاهر مناسبی را در شهر قم و اطراف حرم داشته باشیم.

ذاکریان ادامه داد: اولویت دیگر ما در سال جدید بحث‌های فرهنگی در شهر قم است زیرا شرایط قم متفاوت است و ارگان‌های فرهنگی باید برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب بیش از پیش پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام اسلامی هستند و باید امید و باور به نظام اسلامی را در مردم تقویت کنند، افزود: امید و باور به نظام اسلامی در میان مردم جز با کار و تلاش شبانه روزی مسئولان تقویت نمی‌شود.

فرماندار قم با بیان اینکه بزرگترین معروف امیدواری مردم به نظام اسلامی است، افزود: فرمانداری وظیفه هماهنگی بین دستگاهها را دارد و بخش قابل توجهی از نارضایتی مردم نیز از ناهماهنگی بین ادارات و پاسکاری کار مردم بین ادارات است و ما به دنبال این هستیم که پاسکاری‌ها کاهش یابد و مردم احساس کنند در این نظام برای آن‌ها کار انجام می شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار قم شورای شهر قم آیت الله سعیدی نظام اسلامی شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود