Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوندا و جنرال موتورز پلتفرم‌ها و فناوری‌های جدید باتری را به اشتراک خواهند گذاشت که می‌تواند شامل باتری‌های حالت جامد باشد؛ می‌توان انتظار داشت که این مدل‌ها از سال ۲۰۲۷ وارد ایالات متحده شوند.

در گذشته اعلام شده بود که هوندا از پلتفرم الکتریکی جنرال موتورز برای دو شاسی بلند الکتریکی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان همکاری این دو خودروساز نخواهد بود، زیرا آن‌ها اعلام کرده اند که قصد دارند برنامه های خود را گسترش دهند.

جنرال موتورز و هوندا اکنون می‌گویند که با همکاری یکدیگر مجموعه‌ای از کراس اوور‌های کامپکت مقرون به صرفه را که قرار است در سال ۲۰۲۷ با فناوری‌های باتری جدید عرضه شوند، توسعه دهند.

 با توجه به مقرون به صرفه بودن، می‌توان فرض کرد که این شاسی‌بلند‌های جمع‌وجور در ابتدا از نشان‌های شورولت و هوندا استفاده می‌کنند، اما ممکن است به برند‌های بیوک ، کادیلاک و GMC جنرال موتورز گسترش یابند و همچنین می‌توانند محصولی برای  آکورا هوندا ایجاد کنند. 

 انتظار می‌رود این خودرو‌ها که در حدود دو سال دیگر عرضه می‌شوند، از نسخه‌ای از پلتفرم Ultium استفاده کنند که به اندازه کراس اوور برقی ​​کادیلاک لیریک که قبلاً تولید آن آغاز شده، باشند.

هر دو جنرال موتورز و هوندا می‌گویند که برای دستیابی به برابری قیمت بین خودرو‌های برقی و مدل‌های بنزینی موجود تلاش می‌کنند و ماموریت اصلی این پروژه کاهش قیمت خودرو‌های الکتریکی است تا بتوانند در حجم بالاتری به فروش برسند.

هوندا همچنین می‌گوید که در حال توسعه مدل‌های الکتریکی بر روی پلت‌فرم‌های خود است، اما جایی که این خودرو‌ها با شراکت جنرال موتورز تولید می‌شوند را به اشتراک نمی‌گذارد. اگر بخواهیم حدس بزنیم، فکر می‌کنیم که خودرو‌های برقی هوندا ممکن است به شکل هاچ‌بک‌ و سدان‌ های کوچک‌تری باشند تا شاسی‌بلند‌هایی که با جنرال موتورز می‌سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو جنرال موتورز خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD

تین نیوز

شرکت بی وای دی  از یک سوپر اتومبیل برقی به نام سوپر ۹ رونمایی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، کمپانی بی وای دی (BYD) در کنفرانس بهاره فانگ چنگ بائو، از سه خودروی برقی جدید رونمایی کرد. این سه خودرو شامل دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و یک سوپر اسپرت کانسپت به نام سوپر ۹ می شوند. طراح ارشد بی وای دی یعنی آقای ولفگانگ اگرت که سابقه  همکاری با لامبورگینی و آئودی را در کارنامه دارد، در این کنفرانس حضور داشت و مدل های مذکور را رونمایی کرد.

فانگ چنگ بائو زیربرندی لوکس از بی وای دی است که روی تولید شاسی بلندهای برقی تمرکز دارد. این برند تاکنون یک خودرو به نام بائو ۵ (لئوپارد ۵) را به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و همچنین مدل اسپرت سوپر ۹ سبد محصولات این برند بزرگ تر خواهد شد.

فانگ چنگ بائو سوپر ۹ یک خودروی دو نفره زیبا با درهای بازشونده رو به بالاست. در همان نگاه نخست به این خودرو، شباهت زیاد آن به مرسدس SLR مکلارن استرلینگ موس جلب توجه می کند. کابین خلبانی دوگانه و صندلی های فیبر کربنی یکپارچه از جمله ویژگی های شاخص این خودرو هستند.

فرمان سوپر ۹ یادآور فرمان سفینه های فضایی است و دکمه های روی کنسول میانی و فرمان، از خودروهای اسپرت کلاسیک الگوبرداری شده اند.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024