Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان ورزشی ناشنوایان ایران قرار است اردیبهشت ماه امسال برای حضور در بیست و چهارمین دوره بازهای المپیک ناشنوایان راهی برزیل شود و شعار «موفقیت در سکوت» برای حضور کاوران ایران در این رقابت ها انتخاب شد.

به گزارش ایران اکونومیست، جلسه ستاد اجرایی بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، امروز (چهارشنبه) با حضور مهران تیشه‌گران ریاست فدراسیون ناشنوایان، علی رغبتی رییس ستاد و سرپرست کاروان اعزامی ناشنوایان و برخی مسئولان این فدراسیون برگزار شد و در این جلسه شعار کاروان ورزشی ایران انتخاب و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار «موفقیت در سکوت» برای کاروان مورد تصویب اعضای ستاد قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مسوولین انجمن‌های ورزشی، گزارشی از عملکرد حوزه‌های مربوطه خود را ارائه کردند و راهکارهای مناسب جهت حفظ سلامت، آرامش و آمادگی ورزشکاران ناشنوا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، اردیبهشت ماه در شهر کاسیاس دو سول واقع ایالت الگرانده برزیل برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با ۸ رشته ورزشی (فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، جودو، والیبال ساحلی، تیراندازی (زنان و مردان)، کاراته (زنان و مردان) و تکواندو (زنان و مردان) در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک

ملی‌پوش شمشیربازی فلوره زنان ایران از رسیدن به سهمیه المپیک پاریس بازماند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا به میزبانی امارات در حال برگزاری است. نماینده ایران در اسلحه فلوره زنان نتوانست سهمیه المپیک را به دست بیاورد. زهرا کارگر موفق نشد از مرحله گروهی وارد جدول حذفی شود از این رو وداع زودهنگامی با بازی‌های المپیک داشت.

او در مرحله گروهی چهار بازی‌اش را واگذار کرد و تنها یک پیروزی داشت. در اسلحه فلوره زنان ۱۴ شمشیرباز شرکت کردند و کارگر در رده دوازدهم قرار گرفت.

فرد قهرمان سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورد.

شمشیربازی ایران تنها در سابر مردان موفق به گرفتن سهمیه المپیک شده است.

نتایج ملی‌پوش فلوره زنان ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

زهرا کارگر صفر - سوفیا آکتایوا از قزاقستان ۵

زهرا کارگر صفر - کاتانتان از فیلیپین ۵

زهرا کارگر ۲ - آشیتا از هند ۵

زهرا کارگر ۵ سمیه البونان از بحرین ۳

زهرا کارگر ۲ - الیوسووا از ازبکستان ۵

زهرا کارگر ۳ - چایاناتفات از تایلند ۵

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران