Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:33:26 GMT

«به عشق علی» برای حمایت از ۱۰۰۰کودک یتیم و محروم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۷۸۰

«به عشق علی» برای حمایت از ۱۰۰۰کودک یتیم و محروم

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: پویش مردمی «به عشق علی» با هدف جذب حامی برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین مناطق محروم کشور همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

علی بحیرایی، مدیر کل کمیته  امداد استان سمنان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف جذب حامی برای حمایت از  کودکان  نیازمند در مناطق محروم استان سمنان و کشور با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پویش «به عشق علی» با تأسی از ابوالایتام علی(ع)، حمایت از ۱۰۰۰ نفر از کودکان یتیم و محسنین ساکن مناطق محروم که بیشترین نیازمندی را دارند، برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۵۱۰۱۰۷۸۰* و شماره کارت ۰۹۸۹-۱۱۷۷-۷۲۱۱-۵۰۴۱ یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام نیازمند واریز کنند یا حمایت مالی و معنوی از این کودکان را تقبل کنند.
وی در ادامه ضمن دعوت از مردم خیران استان برای حمایت از ایتام و کودکان محسنین اظهار کرد: خیران برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم را عهده دار باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان آغاز شده است افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد سمنان استانی اجتماعی سمنان ايتام پویش کودکان یتیم برای حمایت استان سمنان عشق علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ نفر داوطلب خانم و آقا در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه جهادی الکفیل همکاری بی‌منت دارند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را
بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 750505

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!