Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: «پست در ارتقای کسب و کارهای آنلاین نقشی اساسی ایفا می کند.»

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، آیت الله نورمفیدی در نشست با حسن ایزدپناه؛ سرپرست پست استان گلستان از عملکرد پست استان به ویژه در دوران شیوع کرونا تقدیر کرد و افزود: «شبکه پستی کشور بار دیگر در دوران همه گیری کرونا نقش محوری خود را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشد فناوری، نقش شبکه پستی کشور را در ارتقای کسب و کارهای آنلاین و توسعه اقتصادی محوری خواند.
در ادامه سرپرست پست استان گلستان ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان، از آمادگی شبکه پستی در راستای تحقق شعار نوروزی مقام معظم رهبری خبر داد.
حسن ایزد پناه گفت: «پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک و حلقه میانی بین تولیدکنندگان محصول یا خدمت و مصرف کنندگان می تواند بستری را در جهت توسعه اقتصادی فراهم نماید.»

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی