Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:25:40 GMT

مقایسه هزینه اجاره‌نشینی در محلات مختلف تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۸۶۲

مقایسه هزینه اجاره‌نشینی در محلات مختلف تبریز

نبود ثبات قیمت در بازار مسکن و بدنبال آن تورم، باعث شده تا سقف آرزوی خانه‌دار شدن تا اجاره‌نشینی پایین آمده و در برخی موارد سطح توقع مستاجران روز به روز از وسعت خانه اجاره‌ای مورد نظرشان نیز کاهش پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی تبریز بیدار قدیم‌ها بزرگترها یکی از دعاهایشان این بود که «الهی صاحبخانه بشی و از این دربدری راحت»، تحقق این دعا این روزها به دغدغه اصلی مستاجران تبدیل شده البته خرید خانه که دیگر برای این دسته از مردم آرزویی محال و دست نیافتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی به فصل جابه‌جایی‌ها نزدیک می‌شویم که بسیاری از مستاجران از گرانی های افسار گسیخته گلایه دارند.  بیشتر آن ها باید بعد از یک یا دو سال به دلیل کاهش قدرت پرداخت اجاره باید در محلاتی پایین تر و با متراژی کمتر به دنبال خانه بگردند.

 در این گزارش سعی کرده ایم به نرخ اجاره بها در محلات مختلف تبریز بپردازیم. پس اگر شما هم مستاجرید و می خواهید از تغییر قیمت ها آگاه شوید با ما همراه باشید.

صاحب یک واحد ۸۰ متری واقع در خیابان عباسی که یک سال از ساخت آن می‌گذرد، ملکش را با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت رهن کامل تحویل مستاجر می‌دهد.این واحد در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه واقع شده و انباری و پارکینگ ندارد. در عوض دارای تراس است و دو اتاق خواب دارد.

مورد دیگر یک ۸۲ متری در اندیشه است که پارکینگ دارد و در طبقه اول واقع شده است. ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و اجاره کردن آن به ۳۰ میلیون پول پیش و ماهی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پول نیاز دارد.

واحدی ۹۵ متری در باغمیشه هم جزو گزینه‌ها وجود دارد. عمر آن به ۱۱ سال رسیده و دو خوابه است. رقم ودیعه مورد نیاز برای آن ۴۰ میلیون تومان و هزینه اجاره ماهیانه آن سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. واحد در طبقه دوم واقع شده و هر چند پارکینگ و انباری و تراس دارد، اما فاقد آسانسور است.

یک آپارتمان ۸۵ متری در کوی شریعتی با عمر چهار سال هم هست به این شرط که بتوانید اول کار ۱۰۰ میلیون پول پیش بدهید و سر ماه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره به صاحبخانه بپردازید. این واحد در طبقه دوم ساختمانی پنج طبقه واقع شده و آسانسور و پارکینگ دارد.

یک مورد ۹۱ متری ۱۱ سال ساخت با دو اتاق خواب هم در ابوریحان آگهی شده که مالکش حاضر است در ازای ۱۳۰ میلیون رهن و ماهی دو میلیون تومان اجاره پای امضای قرارداد بنشیند. واحد در طبقه پنج واقع شده و آسانسور و پارکینگ دارد.

یک واحد ۹۰ متری که ساخت آن به قبل سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد، در شهرک امام تبریز با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان به‌عنوان رهن کامل اجاره داده می‌شود. این مورد در طبقه همکف قرار گرفته و آسانسور و پارکینگ و انباری ندارد.

واحدی ۹۰ متری در منظریه با عمر هشت سال، در طبقه چهارم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و آسانسور و پارکینگ دارد. برای اجاره آن به ۲۵۰ میلیون پول پیش و پرداخت ماهی ۸۰۰ هزار تومان نیاز خواهید داشت.

نبود ثبات قیمت در بازار مسکن و بدنبال آن تورم، باعث شده تا سقف آرزوی خانه دار شدن تا اجاره نشینی پایین آمده و در برخی موارد سطح توقع مستاجران روز به روز از وسعت خانه اجاره‌ای مورد نظرشان نیز کاهش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسانسور و پارکینگ میلیون تومان واحد در طبقه هزار تومان واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری