Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جام قهرمانی فوتبال باشگاه عقاب زاگرس به جانباز کرمانشاهی اهدا شد در مراسمی که در منزل سرهنگ جانباز 70 درصد علی محمدی و با حضور حجت السلام والمسلمین عسگری مدیر کل بنیاد شهید استان ... امیر سرتیپ دوم سید کیخسرو حسینی معاون هماهنگ قرارگاه غرب ارتش .. دکتر احسان حیدریان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. سعدی رشیدی معاون اداره ورزش و جوانان کرمانشاه ... حجت السبلام و المسلمین کامران احمدی مدیر کل حقوقی سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور و تنی چند از فرماندهان ارتش و مسئولین برگزار شد جام قهرمانی فوتبال باشگاه عقاب به سرهنگ جانباز علی محمدی اهدا شد. بگزارش خبرنگار ما در این مراسم معاون هماهنگ کننده قرارگاه غرب ارتش در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال نو به ازوم قدرشناسی مردم از ایثارگران اشاره کرد و افزود : همه ما باید پیرو راه نورانی شهدا و ایثارگران باشیم بر اساس این گزارش در ادامه رسول یوسفوند در سخنانی به نحوه برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت . همه ساله مسابقات فوتبال در کرمانشاه با نام شهیدی بزرگوار برگزار که در سال قبل این دوره از مسابقات با نام شهید ابراهیم هادی برگزار و بر اساس برنامه های فرهنگی باشگاه کاپ قهرمانی باشگاه به یکی از جانبازان اهدا می شود که جام قهرمانی این دوره از مسابقات به سرهنگ جانباز 70 درصد علی محمدی اهدا شد لارم بذکر است سرهنگ جانباز 70 درصد علی محمدی شالمال در سال 1335 در شهرستان سرپل ذهاب متولد و در سال 1353 به استخدام ارتش درامد ایشان با داشتن 103 ماه حضور در مناطق عملیاتی در سال 67 در متطقه عملیاتی قصرشیرین به دلیل بمباران هوایی دشمن هر دو چشم خود را در راه خدا تقدیم ودر زمره شهدای زنده می باشد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانباز جانباز 70 درصد سرهنگ جانباز علی محمدی اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»