Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با تسلیت شهادت روحانی جهادگر  و با محکومیت هتک حرمت به حرم امام رضا(ع) و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اقدام وحشیانه و حمله تروریستی جریان های تکفیری و سوء قصد به سه روحانی جهادگر عرضه خدمت در حرم رضوی، نشانه بارز اجرای فتنه ترکیبی دشمن در کشورمان است بنابراین عموم مسلمانان باید بصیرت و هوشیاری زیادی بکار ببرند تا در دام این فتنه چند وجهی دشمن گرفتار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شهادت چندی پیش دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس و شهادت یک روحانی و مجروح شدن دو روحانی شیعه دیگر در حرم رضوی، بخشی از نقشه پلید آمریکایی برای خروج از بن بست منطقه ای و اختلاف افکنی مابین شیعه و سنی و همچنین تحت تاثیر قرار دادن روابط اقتصادی ایران و افغانستان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با محکومیت این جنایت آشکار و دفاع از جامعه روحانیت، افزود: دشمن زبون و جنایتکار، طی شصت سال اخیر بالاخص از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت را نشانه گرفته است بطوریکه شهادت و ترور آیت الله مطهری، مفتح، بهشتی، دستغیب، قدوسی، صدوقی، ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای و ... نشانه این دشمنی دیرینه استکبار جهانی با روحانیت و تفکر اسلامی است که همواره بدنبال حذف روحانیت از جامعه اسلامی است تا به اهداف شوم خود برسد.
 
مقدم تصریح کرد: دشمن توان مقابله علمی، سیاسی، اقتصادی و بالاخص نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد لذا هر از چند گاهی استکبار جهانی با القائات شوم خود با همراهی جریان های تکفیری وهابی درصدد است تا با حذف این روحانیون مظلوم جهادی و عناصر اندیشه ساز جمهوری اسلامی، تفکر اسلامی را از کشور و حکومت ما جدا کند اما نمی داند که خون پاک این شهیدان عزیز به حرکت پیشرفت کشور و جهانی شدن جریان انقلاب اسلامی، شتاب بیشتری داده است.

وی با تاکید بر اینکه ما از مرگ و شهادت نمیترسیم؛ گفت: دشمن پست با سوء استفاده از احساسات پاک مردم و اختلاف افکنی، برای تخریب وحدت و همدلی بین شیعه و سنی تلاش می کند و از این طریق سعی دارد تا دو ملت ایران و افغانستان را به جان هم بیاندازد اما به فرموده امام خمینی(ره): «زنده ماندن این انقلاب و نهضت، به این خونریزی هاست پس بُکشید مارا،ملت ما بیدارتر می‌شود و زندگی ما دوام پیدا می‌کند» لذا دشمنان کور خوانده اند چراکه این خون ها و ترورها یک ثمره بسیار مهم دارد و آن هم بصیرت افزایی و بیداری مسلمانان است.

این فعال سیاسی ادامه داد: هدف این ترورها، اختلاف افکنی و دودستگی میان شیعه و سنی است اما همگی شاهد بودیم که علما و طلاب اهل تسنن این حادثه توریستی پلید را محکوم کردند و همچنین خواهان اشد مجازات برای فرد ضارب هستند لذا انشقاق میان ایران و افغانستان، با ترویج روحیه «افغان هراسی»، هدف راهبردی امریکاست که باید بسیار هوشیار باشیم و تحلیلی درست از وقایع داشته باشیم. 

مقدم با بیان اینکه ملت هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه اسیر چنین توطئه هایی نخواهد شد، عنوان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف میان مذاهب و ملت های اسلامی هستند و این اقدام کور دشمنان در حرم امن رضوی نشانه ای از پیاده کردن فتنه بین مذاهب است اما دست استکبار و ایادی آن‌ها در منطقه، کاملا برای مسلمانان بر ملا شده است لذا حساب این افراد سلفی وهابی مسلک از سایر مهاجرین افاغنه جدا است و در حقیقت جریان های تکفیری وهابی مزدور امریکا، دشمنان اصلی اسلام  و مسلمانان هستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه باید با جریان نفوذ مقابله کرد، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان بدانند راهی را که روحانیون ما آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد و با درایت و هوشیاری عموم مسلمین، نقشه‌های جنایتکارانه استکباری و اندیشه‌های تکفیری در راستای ایجاد رخنه میان اجماع مسلمین نقش بر آب خواهد شد لذا بنده از دستگاه قضا تقاضادارم تا با هر کسی که به فکر بر هم زدن اتحاد و برادری شیعه و سنی است با عدالت اسلامی برخورد قاطع و سریع کند و ضارب را قصاص و همدستانش را به اشد مجازات برساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمله حرم حرم رضوی رضوی شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست