Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:45:44 GMT

خشم کی‌روش از شیطنت‌های رسانه‌ای در مصر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۱۳۰

خشم کی‌روش از شیطنت‌های رسانه‌ای در مصر

به گزارش تابناک به نقل از فارس، کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران از هفته گذشته دوباره در رسانه‌های مصر خبرساز شده و مرد پرتغالی بعد از ناکامی از رساندن فراعنه به جام جهانی قطر از مربیگری این تیم استعفا داد.

فدراسیون فوتبال مصر از عملکرد کی روش رضایت دارد و قصد دارد همکاری اش را با این مربی پرتغالی ادامه دهد ولی از دو روز گذشته اخبار عجیبی از درخواست غیرمنطقی کی روش از فدراسیون مصر منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های مصر مدعی شدند کی روش برای تمدید قراردادش با وجود ناکامی در رسیدن به جام جهانی خواهان دو برابر شدن دستمزدش است. این درخواست عجیب سرمربی سابق ایران در رسانه‌های مصر جنجال زیادی به پا کرد.

در همین رابطه کی‌روش طاقت نیاورد و سکوتش را شکست و تمام این اخبار را شدیدا تکذیب کرد و این اخبار را شیطنت برخی از رسانه‌ها علیه خودش بیان کرد.

کی روش در این زمینه گفت: بعد از شنیدن اخبار در مورد خودم به شدت آنها را تکذیب می‌کنم و من چنین خواسته‌هایی نداشتم. هرگونه درخواست در زمینه دستمزد و دستیارانم در رسانه‌ها دروغ است.

وی افزود: در واقع ماجرا از آن قرار است که طبق توافق با فدراسیون مصر من منتظر پاسخ شکایت خود از فیفا درباره بازی با سنگال هستیم و هیچگونه مذاکره و تصمیمی گرفته نشده است.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: واقعا از اخبار دروغی که به من نسبت می‌دهند، متاسفم. تمام این اخبار به هواداران تیم ملی و افکار عمومی آسیب می‌رساند. در پایان از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان فدراسیون فوتبال مصر کی روش مصر ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان قیمت گوشی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم