Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:42:57 GMT

اعلام قیمت رسمی گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۱۳۷

اعلام قیمت رسمی گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ

فرارو- قیمت گوشی گلکسی A73 سامسونگ در هند رسما اعلام شد.


به گزارش فرارو، قیمت این گوشی ۴۱۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۵۷ دلار آمریکا) برای نسخه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۴۴۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۹۷ دلار آمریکا) برای مدل ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی است. از مشخصات کلیدی آن می‌توان به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ اینچی AMOLED، سیستم عامل اندروید ۱۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.


سامسونگ گلکسی A73 در اواخر ماه گذشته، پس از معرفی جهانی، در بازار هند عرضه شد. در حالی که مشخصات این دستگاه پیش از این اعلام شده بود، غول کره جنوبی اکنون به طور رسمی قیمت این گوشی را اعلام کرده است. نسخه اول گوشی سامسونگ گلکسی A73 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۴۱۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۵۷ دلار آمریکا) و نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۴۴۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۹۷ دلار آمریکا) عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های نعنایی، خاکستری و سفید عرضه می‌شود.


برای مقایسه باید اضافه کنیم، سامسونگ گلکسی A۷۲ که سال گذشته عرضه شد، قیمتی معادل ۳۴۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۴۶۵ دلار آمریکا) برای نسخه ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۳۷۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۰۴ دلار آمریکا) برای مدل ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت داشت.


شرکت سامسونگ در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ یک رویداد فروش انحصاری برای Galaxy A73 را در وب سایت خود میزبانی می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند از مزایای پیش خرید بهره‌مند شوند.


سامسونگ گلکسی A73 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-O با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، صفحه نمایش سوراخ پانچ‌دار برای دوربین سلفی و لایه Corning Gorilla Glass 5 است. این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L پشتیبانی می‌کند. این گوشی حداکثر تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.


گوشی سامسونگ گلکسی A73 دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل سنسور اصلی بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر)، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی می‌شود. یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی برای سلفی و چت تصویری وجود دارد.


گوشی Samsung Galaxy A73 روی پوسته سفارشی OneUI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای تأمین امنیت، بلندگو‌های استریو با صدای AKG، Dolby Atmos و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب وضربه است.


ابعاد سامسونگ گلکسی A73 برابر با ۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است. از ویژگی‌های اتصال این دستگاه می‌توان به 4G LTE، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد. در پایان باید اضافه کنیم که این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی دارد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی A73 تقریبا معادل ۲۵۶ گیگابایت دلار آمریکا ۸ گیگابایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد

منابع تجاری از احتمال افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع تجاری روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) اعلام کردند پس از افزایش قیمت شاخص نفت خاورمیانه در ماه جاری میلادی احتمال می‌رود عربستان سعودی، بزرگ‌ترین صادرکننده نفت، قیمت رسمی فروش انواع نفت خام را برای عرضه به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن به بالاترین سطح در پنج ماه اخیر افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی رویترز از هفت منبع پالایشگاهی، قیمت رسمی فروش نفت سبک عربی در ماه ژوئن ممکن است با ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش حدود ۳ دلار برای هر بشکه بیشتر از میانگین قیمت نفت خام شاخص‌های عمان/ دوبی تعیین شود که بالاترین سطح از ماه ژانویه تاکنون به‌شمار می‌رود.

داده‌های رویترز نشان داد افزایش قیمت‌ها پس از قرار گرفتن شاخص نفت دوبی و عمان در ساختار پیش‌بهین (Backwardation) برای نخستین و سومین ماه میلادی به‌وجود آمده و به‌ترتیب با ۸۳ و ۹۶ سنت افزایش از ابتدای ماه جاری نسبت به میانگین ماه گذشته رشد داشته است.

بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پیش‌بینی می‌کنند که به‌دلیل محدودیت در عرضه نفت همزمان با کاهش تولید نفت خام اعضای اوپک‌پلاس و سود بالای نفت کوره، قیمت رسمی فروش نفت خام برای نفت متوسط و سنگین عربی هم‌تراز با نفت خام سبک عربی افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی‌شده «روایس» آغاز کرده و صادرات نفت ترش نوع متوسط را کاهش داده است.

شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو قیمت‌های نفت خام خود را بر اساس توصیه‌های مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود در ماه گذشته بر اساس بازده و قیمت محصولات تعیین می‌کند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi