Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:17:11 GMT

خاطرات رزمنده‌ گردان تخریب لشکر ۲۷ شنیدنی شد+فیلم و لینک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۱۹۵

خاطرات رزمنده‌ گردان تخریب لشکر ۲۷ شنیدنی شد+فیلم و لینک

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب گویای «روزهای جنگی سعید»، به تهیه‌کنندگی فرزاد شریفی و صداپیشگی و روایت حمید یزدانی ابیانه در ۵۷۱ دقیقه تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است

لازم به ذکر است، علاوه بر نسخه کامل این کتاب، نسخه دیگری به‌صورت خلاصه از کتاب «روزهای جنگی سعید» به تهیه کنندگی معصومه ملالو و روایت بهادر ابراهیمی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «روزهای جنگی سعید»، خاطراتی از «سعید بلوری»، جانباز و رزمنده‌ گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) است که گروه تحقیقاتی فتح‌الفتوح، پژوهش و نگارش آن را بر عهده داشته است.

جنگ با تمام زشتی‌ها و وجه غیرانسانى خود، الهام‌بخش آثارى زیبا در حوزه‌ ادبیات و فرهنگ پایدارى شده است. چهل سال از آغاز جنگ تحمیلى رژیم بعث عراق علیه ایران مى‌گذرد؛ جنگى که طولانى‌ترین جنگ کلاسیک قرن بیستم دانسته شده است.

 

 

این کتاب خاطرات سعید بلوری، یکی از رزمندگان گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) است که لحظات شیرین و حیرت‌انگیزش، آن را بسیار دل‌نشین کرده است.

تلاش‌هاى گوناگون و ارزشمندى براى ثبت ابعاد مختلف این رویداد عظیم در قالب‌هاى ادبى، هنرى و پژوهشى انجام گرفته است. با این‌ حال، کماکان حجم بسیارى از موضوع‌ها و رخدادهای این حماسه‌ ملى مغفول مانده است. مؤلف این کتاب به بخشی از این خاطرات و رخدادها اشاره کرده است.

سعید بلوری در بیستمین روز مردادماه سال ۱۳۴۵ متولد شد. تنفس گازهای شیمیایی و جراحت‌های چشم از یادگارهای دفاع مقدس برای او است. کتاب «روزهای جنگی سعید» از خاطرات این بزرگ‌مرد می‌گوید.                          

کتاب «روزهای جنگی سعید» به نویسندگی گروه فتح‌الفتوح در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات مرزوبوم منتشر شده است.

برای دریافت کتاب گویای «روزهای جنگی سعید» اینجا را کلیک کنید

همچنین برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب «روزهای جنگی سعید» اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟