Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس یداله حقیقی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت که با حضور معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان برگزار شد، رویکردهای مهم در این عرصه را مدیریت بار و تاکید بر صرفه جویی و مصرف بهینه عنوان کرد و افزود: همه کارکنان، مدیران و معاونان در این عرصه مسوولیت دارند تا اولویت کاری خود را تامین برق با ثبات و پایدار برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اضافه کرد: تلاش شده است تا در راستای همین شعار سال بخشی از برنامه های عبور از اوج مصرف تابستانی هم دیده شود و بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بتوانیم زمینه تامین برق با ثبات و پایدار را ایجاد نماییم ، تولید و راه اندازی خطوط جدید برق موجب آسان‌کردن کارها و افزایش استفاده مردم می‌شود و یکی از پایه‌های مهم دستیابی به جهش تولید است.

حقیقی تأکید کرد: انتقال نیرو و ایجاد خطوط فوق توزیع برق و نگهداری تأسیسات و ایستگاه‌ها باید به صورتی شکل گیرد که مردم بتوانند به راحتی از برق پایدار استفاده کنند و دغدغه نبودن و قطع برق کاهش یابد.

وی بیان داشت: هر چند در سالهای اخیر برنامه‌ریزی‌ها به سمت بهبود تأمین و انتقال برق حرکت کرده است اما ضرورت دارد با ایجاد تحول در نگرش مردم نسبت به مصرف برق و با توسعه فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی روی مصرف بهینه این فرهنگ و مؤلفه فرهنگی در جامعه شکل گیرد که برای استفاده از مسایل برقی برنامه زمانبدی داشته باشیم.

حقیقی گفت: مصرف بهینه تأکید و توصیه دین مبین اسلام  و بخش مهمی از آموزه های دینی ماست و پیش از آنکه این آموزه در اقتصاد و سیاست و برنامه‌ریزی‌های امروزی مطرح باشد در آموزه های دین مبین اسلام بر لزوم پرهیز از اسراف تأکید شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس بر لزوم کار و فعالیت مضاعف برای تامین و تولید انرژی و عبور از نقاط اوج مصرف تابستانی تأکید کرد و اظهار داشت: تأکید مسوولان توانیر در این حوزه این است که با مدیریت جهادی و کار مضاعف از این شرایط عبور کنیم.

وی ادامه داد: استان فارس و مراکز تأمین و انتقال برق در جنوب کشور این ظرفیت را دارند که تأمین کننده بخش مهمی از برق مصرفی کشور باشند؛ از این رو با یک نگرش ملی باید به این موضوع بیندیشیم که ما علاوه بر تامین و انتقال برق برای رسیدن به شرایط پایدار و با ثبات تأمین برق در فارس و جنوب کشور برای تامین برق سایر مناطق نیز مسوولیت داریم.

حقیقی افزود: باید شرایطی را درک کنیم که بیمارستان ها و مراکز حساس نیازمند تامین برق هستند و هر کسی خود را در این عرصه مسوول بداند.

او برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف در صنایع سیمان، فولاد و سایر صنایع انرژی بر را یکی از برنامه های پیش رو به عنوان مدیریت بار شبکه برای عبور از تابستان پیش رو دانست و گفت: در عین حال مدیریت مصرف در صنایع فولاد و سیمان استان فارس و صنایع مادر و پایه به گونه ای رقم خورد که خدشه و خلل عمده ای در تولید این محصولات ایجاد نکند و ما را از نقطه اوج مصرف تابستانی هم عبور دهد.
وی با بیان اینکه در تابستانی که گذشت نیز مثل همیشه شاهد همکاری و تعامل و هم افزایی صنایع با مجموعه دولت و حاکمیت بودیم اظهار داشت: صنایع استان فارس و جنوب کشور در تعاملی سازنده به میدان آمدند، اگر این تعامل و هم افزایی نبود و ما به شرایط حاد می رسیدیم زمان زیادی لازم بود تا شبکه به حالت عادی برگردد اما شاهد بودیم که صنایع فولاد، آلومینیم و سیمان و سایر صنایع در استان فارس و بوشهر در یک حرکت سازنده و با هم افزایی برخی واحد های خود را از مدار مصرف خارج کردند و تولید را به زمانی دیگر موکول کردند که فشار مصرف بر روی شبکه توزیع و انتقال کمتر شود.
در ادامه این دیدار معاونان شرکت برق منطقه ای استان فارس  گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۰ و همچنین برنامه‌های پیش رو در سال ۱۴۰۱ را ارائه دادند و بر لزوم ایجاد وحدت رویه و انسجام عملیاتی برای تامین و انتقال برق با ثبات و پایدار در تابستان پیش رو تأکید کردند.

برچسب‌ها شرکت برق منطقه ای فارس مصرف بهینه برق شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای فارس مصرف بهینه برق شیراز شرکت برق منطقه ای فارس مصرف بهینه برق شیراز فارس اوج مصرف تابستانی شرکت برق منطقه ای انتقال برق استان فارس مصرف بهینه تامین برق پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید

فرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم