Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطا الله زمانی روز چهارشنبه در دیدار با  فرماندار خرامه و امام جمعه این شهرستان با گرامیداشت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و همچنین با اشاره به سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام راحل افزود: از همه ظرفیت های پیش رو برای دستیابی به اهداف توسعه در سال جاری بهره گیری خواهد شد .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بخش دیگری از سخنانش عملکرد بنیاد مسکن در سال  گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: برای همه روستاهای استان فارس طرح هادی روستایی تهیه شده است و  از ابتدا تا کنون در ۱۲۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده است که ۵۴ درصد از  روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را شامل می شود، این شاخص توسعه روستایی از میانگین شاخص کشوری فراتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی همچنین به صدور اسناد اماکن  روستایی ، صدور اسناد اماکن شهری زیر ۲۵ هزار نفر ، واگذاری زمین روستایی و  واحد های احداث شده مسکن شهری به عنوان دیگر شاخص های توسعه در استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون ۲۸۹ هزار و ۱۹۱ جلد سند روستایی در استان فارس صادر شده که ۷۱.۲۱ درصد خانوار روستایی این استان را شامل می شود، همچنین صدور اسناد مالکیت در شهرها که با همکاری ثبت اسناد و املاک انجام شده ۳۷ هزار و ۸۴۸ جلد سند شهری  است که ۲۱.۱۱ درصد خانوار شهری  بهره مند را شامل شده است.
این مقام مسوول عملکرد بنیاد مسکن در حوزه واگذاری زمین روستایی را هم تشریح و اضافه کرد: در این حوزه اقدامات موثر برای ایجاد انگیزه ماندگاری روستاییان در مناطق روستایی رقم خورده است بطوریکه با واگذاری ۱۰۴هزار و ۸۵۷ قطعه زمین که ۲۶.۲۷ درصد خانوار روستایی  بهره مند را شامل می شود تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت های ناخواسته داشته است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: بنیاد مسکن علاوه بر اجرای طرح های مسکن مهر، مسکن اقدام ملی و جهش مسکن و نهضت ملی مسکن که در حوزه مسکن ملی رقم خورده است از سال ۸۲ تا کنون تعداد  ۵۰۳۴ واحد مسکونی شهری نیز به اتمام رسانده که بخش قابل توجهی از این واحد های مسکونی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند واگذار شده است.
حامد رستمی فرماندار شهرستان خرامه نیز در این دیدار  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه عبادت و بندگی خدا و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و پیگیریهای مجدانه مدیرکل و تلاش بی وقفه کارکنان بنیاد مسکن شهرستان در راستای بهسازی و توسعه روستاها و تلاش در زمینه تأمین زمین جهت اجرایی شدن طرح نهضت ملی شدن افزود:‌ در سالهای اخیر شاهد فعالیتهای چشمگیر بنیاد مسکن شهرستان بویژه در عمران و بهسازی روستاها هستیم  که نتیجه آن جلب رضایتمندی روستائیان از ارائه خدمات مطلوب به آنان می باشد و امیدواریم در ادامه هم این فعالیت مستمر و ادامه دار باشد.
دکتر رستمی حمایت و تقویت بنیاد مسکن را امری ضروری دانست و اظهار داشت: با تعامل و  تلاش بیشتر و البته با جذب اعتبارات عمرانی گام مؤثری در راستای بهسازی معابر روستایی و دگرگونی چهره روستاهای شهرستان برخواهیم داشت.

در ادامه مباحث همانند تخصیص اعتبارات لازم برای بهسازی و عمران روستاها، احداث ساختمان مستقل اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، تهیه طرح هادی روستا ها، تسریع در روند واگذاری زمین به شهر معزآباد جابری و ... مورد بحث قرار گرفت و فرماندار و امام جمعه   خواستار توجه ویژه در راستای اجرایی شدن خواسته های بحق مردم شهرستان خرامه شدند.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیراز بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیراز فارس بنیاد مسکن استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی