Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:53:44 GMT

تامين اقلام و کالاهاي اساسي ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۳۲۲

خبرگزاری آریا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی تمرکز خود را بر بازار میوه تشدید کنند و براساس قانون با هرگونه تخلف برخورد صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حشمت اله عسگری در اولین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در سال جاری ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذی‌ربط در زمینه تنظیم بازار به ویژه در ماه پایانی سال اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده و پیگیری دستگاه های نظارتی و بازرسی در طول ایام سال جدید شاهد تعادل و ثبات نسبی بر بازار و قیمت ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز در سطح بازار به اندازه کافی وجود داشت و با تداوم این روند در ماه مبارک رمضان جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به سهمیه‌های توزیعی کالاهای اساسی در سطح استان تاکید کرد: این سهمیه‌ها نباید در اختیار عده ای محدود قرار گیرد که منجر به سوء استفاده‌های خاص در این زمینه شود.
عسگری همچنین از اتحادیه‌ها، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و فرمانداران شهرستان‌های استان خواست در انتخاب و تعداد مباشرین توزیع اقلام و کالاهای سهمیه‌ای دقت لازم را به خرج داده تا علاوه بر توزیع مناسب کالا مانع از سودجویی شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی با اشاره به نامتعارف بودن قیمت برخی اقلام میوه در بازار افزود: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی تمرکز خود را بر بازار میوه تشدید کنند و براساس قانون با هرگونه تخلف برخورد صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد