Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-محمدی از اجرای آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربع در مدت زمان دو هفته در معابر 12 گانه این منطقه خبر داد و گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه‌گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه صورت گرفته و یک هزار و 200 تن آسفالت به کار رفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهر، وحیدرضا محمدی  اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه 22 از نخستین روز سال جاری صورت گرفت که برخی از معابر بیش از یک دهه از عمر آسفالت آن می گذشت و مورد مرمت و نوسازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 22 ادامه داد: از مهم ترین معابر این محدوده که در ایام نوروز مورد آسفالت ریزی جدید قرار گرفت، کندرو آزاد راه تهران_ کرج در محورهای بزرگراه آزادگان به طول یک کیلومتر بود که به دلیل حجم بالای تردد خودروهای سنگین و سبک به شکل همه روزه مسدود شدن محور برای عملیات عمرانی بار ترافیک بسیار بالایی را به وجود می آورد که با یک برنامه ریزی از سوی سازمان عمران شهرداری تهران و پلیس راهور به اجرا در آمد.
وی افزود: آسفالت ریزی محور آزاد راه تهران _ کرج در ایام نوروز از سوی سازمان فنی و عمران به اجرا در آمد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه صورت گرفته که برای 7 هزار و 800 متر مربع آسفالت ریزی، یک هزار و 200 تن آسفالت به کار رفته است.
شهردار منطقه 22 عنوان کرد: این حجم آسفالت ریزی در بازه دو هفته ای بسیار حجیم است و می توان منطقه 22 را جزو مناطق نخست شهر تهران برای اجرای عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی سال دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 22 عملیات آسفالت ریزی منطقه 22 دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر

دریافت 13 MB کد خبر 6096933

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر