Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@09:11:05 GMT

اولین طرح فروش سایپا در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۴۸۶

اولین طرح فروش سایپا در سال ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا، اولین پیش‌فروش یکساله شش محصول خود در سال جدید را هم راستای اجرای سومین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ۹ صبح امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا در آورده است.

به گزارش ایسنا، آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه خوردوسازی سایپا در اواسط اسفند ماه سال گذشته برای شش محصول خود اجرا شد که حین اجرای این طرح، در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس، اولین پیش فروش یکساله محصولات را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر هم به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این گروه صنعتی از امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را برای شش محصول شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ به مرحله اجرا در آورده است.

مشتریان از ۹ صبح امروز به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودرو‌ها از مهرماه سال جاری خواهد بود.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح‌های پیش‌فروش یکساله، قیمت خودرو‌ها قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت (تا پیش از اعلام اسامی منتخبان اخذ نمی‌شود)، فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، سومین پیش‌فروش یکساله محصولات گروه سایپا در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای پنج محصول (شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S) به اجرا در آمده است.

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ١٩ آبان ١٤٠٠) که خودروسازان آغاز کرده‌اند، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودرو‌ها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودرو‌های شاهین و کوییک R انجام خواهد شد.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سایپا کوییک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گیربکس معمولی پیش فروش یکساله خودرو ها خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

 بهروزی گفت: آذربایجان شرقی در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند بر این اساس میزان هدف گذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوز‌های سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوز‌های کسب و کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت