Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز با حضور در جلسه کمیته فنی، به ترتیب برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه کردند

گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی تکواندو بانوان در بخش کیوروگی با حضور در جلسه کمیته فنی برنامه‌های خود را ارائه کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بعد از اینکه روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو  به منظور بررسی برنامه‌های گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو در بخش مردان تشکیل شد، سومین جلسه کمیته فنی  با حضور هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون، اصغر رحیمی مدیرتیم‌های ملی، فیض‌الله نفجم، زهرا سروی و هادی افشار اعضای کمیته فنی امروز (چهارشنبه 17 فروردین ماه) در بخش بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز با حضور در جلسه کمیته فنی، به ترتیب برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه کردند. کمیته فنی فدراسیون ضمن بررسی برنامه‌های گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

تیم‌های ملی تکواندوی کشورمان در سالی که باید برای مسابقات متعدد آماده شود؛ نیازمند شناخت کادر فنی است و به همین منظور فدراسیون تکواندو در نظر دارد ضمن معرفی کادر فنی،  با تشکیل تیم‌های بزرگسالان و امید از تمام ظرفیت تکواندو بهره لازم را ببرد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس پاسخی تاریخی به تمسخر 44 ساله انگلیسی ها باشگاه استقلال: استقلال 10 نفره هم به تیم دوازده نفره نباخت لیاندرو پاردس از مشکل پوبالژی رنج می برد اتلتیکو مادرید و ثبت آمار 0 شوت مقابل منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنامه های خود جلسه کمیته فنی ملی تکواندو تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد