Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فرهادی گفت: در سطح استان قزوین با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای افطاری خانواده‌های نیازمند دایر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد استان قزوین برای ایام ماه مبارم رمضان اظهار کرد: اطعام خانواده‌های نیازمند در قالب اجرای طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و توزیع بسته‌های غذایی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امیدواریم امسال بتوانیم با کمک‌های خیرین 313 هزار مورد غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا را تهیه کرده و تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دهیم.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در سطح استان قزوین با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری 72 آشپزخانه اطعام مهدوی جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای افطاری خانواده‌های نیازمند دایر شده است.   وی با اشاره به وجود 28 هزار حامی در سطح استان عنوان کرد: هم اکنون حامیان استان قزوین با واریز مبالغی به صورت ماهیانه از یک هزار و 506 یتیم و 6 هزار و 856 فرزند محسنین حمایت می‌کنند.   فرهادی اضافه کرد: در این ماه همچنین ثبت‌نام حامیان ایتام و فرزندان محسنین انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری به ویژه در ماه رمضان حدود 19 هزار حامی به مجموع حامیان استان اضافه شود.

پیش‌بینی جذب 19 هزار حامی در سال جاری   وی بیان کرد: در شب‌های احیاء پایگاه‌های کمیته امداد در محل‌های برگزاری مراسم دایر خواهد بود تا مردم نوع دوست استان قزوین بتوانند در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین ثبت‌نام کنند.   این مسئول تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه با هدف بازدید و دلجویی از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود و از مردم شریف استان، خیرین و مسئولان دعوت می‌کنیم تا ما را در سرکشی از خانواده‌های نیازمند همراهی کرده تا نیازهای آنان را شناسایی و با کمک خیرین مرتفع کنیم.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در پایان ماه رمضان جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم روزه‌دار استان جهت هزینه‌کرد برای خانواددهای نیازمند انجام می‌شود که در محل برگزاری نماز عید فطر پایگاه‌هایی برای این منظور دایر خواهد شد.   وی ابراز کرد: در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری جشن رمضان در قزوین با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هستیم تا در این برنامه بتوانیم دستاوردها و توانمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت را به نمایش بگذاریم و مردم استان بازدید داشته باشند.   فرهادی عنوان کرد: امیدواریم با انجام هماهنگی‌ها شاهد برگزاری جشن رمضان به مدت یک هفته در اواسط این ماه، مصادف با میلاد امام حسن(ع) در شهر قزوین باشیم تا با اجرای این مراسم، بحث فروش محصولات تولید شده توسط مددجویان کمیته امداد انجام شود یا اینکه ثبت‌نام طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

حمایت کمیته امداد استان از 440 خانوار زندانی   وی تصریح کرد: سال گذشته تقریبا 11 میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان جمع‌آوری شد و امسال پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش مبلغ فطریه، این رقم به 18 میلیارد تومان برسد.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: هم‌اکنون 30 هزار خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و در نظر داریم حداقل برای هر خانوار یک بسته موادغذایی جهت توزیع در ماه رمضان آماده کنیم.   وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از 440 خانوار زندانی بیان کرد: اقدامات مربوط به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از سوی ستاد دیه استان پیگیری و انجام می‌شود؛ ازاین‌رو مساعدت خیرینی که برای این منظور به کمیته امداد ارائه می‌شود به حساب ستاد دیه واریز می‌شود.   فرهادی عنوان کرد: از مردم خیر استان قزوین درخواست داریم که کمک‌های آنان برای مشارکت در اجرای طرح اطعام مهدوی به صورت جیره خشک باشد؛ ضمن اینکه در توزیع غذای گرم فقط مددجویان نیستند بلکه همه خانواده‌های نیازمند استان جزو جامعه هدف ما هستند.   وی در پایان گفت: خیرین گرامی می‌توانند به دو شیوه غیرحضوری کمکهای نقدی خود را به شماره کارت 6037997950028515 یا از طریق تلفن همراه به کد مهربانی به شماره *8877*028# واریز کنند، همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمکهای غیرنقدی مردم شریف استان است.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد استان قزوین خانواده های نیازمند حمایت کمیته امداد سطح استان اطعام مهدوی تحت حمایت غذای گرم پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم