Web Analytics Made Easy - Statcounter

 متن کامل اطلاعیه فراکسیون اهل سنت مجلس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و صبور ایران اسلامی، اعم از شیعه و سنی و همچنین سایر ادیان توحیدی، تجربیات تاریخی فراوانی را از آغاز تاریخ اسلام تا مقطع پرافتخار انقلاب اسلامی ایران پشت‌سر گذاشته‌اند؛ فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که هر کدام می توانست ملتی را متلاشی کند و تنها یادی از آنها در صفحات تاریخ به یادگار بگذارد، اما رهبری داهیانه‌ امامین انقلاب و هوشمندی اقشار مردم در سایه‌ی لطف و کرم الله تعالی، تمامی دسیسه‌های مستکبران را نقش بر آب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون نیز پرواضح است که هتک حرمت آستان امام هشتم شیعیان و ترور روحانیون شیعه در مشهد بخش دیگری از سناریوی صهیونیستی - آمریکایی - انگلیسی است که قلب همبستگی ایران، یعنی وحدت اسلامی را نشانه رفته است. بنابراین برماست که در ماه مبارک رمضان با تاسی به پیامبر اسلام، هوشیارانه حملات استکبار را دفع نماییم و ضمن محکوم نمودن این قبیل خشونت‌ها که ریشه در جهل و نادانی دارد از جریانات تندرو و اختلاف‌افکن برائت بجوییم. از دستگاه قضایی و امنیتی کشور نیز مجدانه می‌خواهیم تا در برخورد با این قبیل تحرکات، قاطع عمل نماید.

ان الله مع الصابرین
فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی»


 
  

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • افشای کینه شاه از قم
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد