Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:48:47 GMT

سعید صادقی صدرنشین رقابت تاثیر گذارترین مردان فصل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۵۰۶

سعید صادقی روی 17 گل تاثیر مستقیم داشته است

سعید صادقی وینگر راست شماره 21 تیم گل گهر سیرجان با 2پاس گلی که برای یاران تیمش در بازی منجر به تساوی 3-3 مقابل پدیده ارسال کرد، در صدر جدول موثر ترین مردان لیگ قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، او که 7 گل در لیگ برتر زده است با این 2 پاس گل بالاتر از مهدی ترابی و محسن آذرباد، بازیکنان تیم پرسپولیس و مس رفسنجان، با 10 پاس گل در صدر بهترین گلسازان لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید صادقی که 3 هفته دیگر 28 ساله خواهد شد از فوتبال ساری به کشورمان معرفی شد و سابقه حضور در تیم های مختلف فوتبال ایران مثل صبای قم، نیروی زمینی تهران، خونه به خونه بابل، پدیده مشهد و گل گهر سیرجان را دارد. او در حال حاضر روی 17 گل تاثیر مستقیم داشته است.

در بازی تیم های گل گهر سیرجان و پدیده برای تیم گل گهر سیرجان، 2 بازیکن درخشیدند، سعید صادقی 2 پاس گل داد و کی روش استنلی 2 گل زد تا این تیم عقب ماندگی 3-1 را در دقایق 85 و 90 بدل به تساوی 3-3 در مسابقات فوتبال لیگ برتر کند.

گل گهر که در مسابقات لیگ فوتبال ایران 7 امتیاز انضباطی از دست داده است همچنان امیدوار است که در پایان مسابقات فوتبال لیگ برتر جزو تیم های بالانشین مسابقات بماند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس پاسخی تاریخی به تمسخر 44 ساله انگلیسی ها باشگاه استقلال: استقلال 10 نفره هم به تیم دوازده نفره نباخت لیاندرو پاردس از مشکل پوبالژی رنج می برد اتلتیکو مادرید و ثبت آمار 0 شوت مقابل منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان سعید صادقی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی