Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست تخصصی نقش آفرینی در توسعه صنعت نوغان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته مددجویان این نهاد موفق به تولید حدود ۱۴ تن پیله تر ابریشم شدند، اظهارکرد: ارزش این پیله ها یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که به صورت مستقیم از مددجویان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی سال گذشته ۳۷۲ جعبه تخم نوغان بین خانواده های تحت حمایت ساکن در منطقه راز و جرگلان توزیع شد که از این محل حدود  تن ۱۴ پیله تر ابریشم برداشت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکی از اقدامات این نهاد در سال جاری را تقویت صنعت نوغان در استان از جمله در منطقه راز و جرگلان برشمرد و افزود: از سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه در جهت توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

الهی راد بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی، خرید تضمینی محصولات ۱۰ درصد بالاتر از ارزش واقعی بازار، ایجاد مرکز تخصصی نوغان در شهرستان راز و جرگلان و توزیع جعبه‌های رایگان پیله ابریشم از جمله اقدامات مهم این نهاد در حوزه توسعه و پرورش نوغان و زنجیرسازی ارزش ابریشم در سال ۱۴۰۰ می باشد.

وی در انتها گفت: اقدام در جهت ایجاد توتستان، پشتیبانی و نظارت بر نحوه طرح‌های اجرا شده در این حوزه از دیگر فعالیت‌های این نهاد در حوزه پرورش نوغان در استان می باشد.

 انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی نوغانداری در خراسان شمالی مددجویان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان