Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان در سفر به استان قزوین افزود: این بسته در سال جاری با هدف کمک به تحقق شعار سال تدوین و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در این بسته مشوق‌های متنوعی برای کمک به جذب و تقویت طرح‌ها و واحد‌های دانش بنیان و سرمایه گذاران این حوزه پیش بینی شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین گفت: از طریق افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تلاش داریم تا سهم تولید در صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه اظهار داشت: برنامه داریم تا برای سال جاری پنج هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی راکد و یا با ظرفیت کم را احیا کرده و تقویت کنیم.

رسولیان ادامه داد: در همین رابطه ۳ هزار و ۳۰۰ واحد با ظرفیت زیر ۵۰ درصد که امکان افزایش ظرفیت تولید در آن‌ها وجود دارد، شناسایی شده و به آن‌ها از طرق مختلف برای تقویت تولید کمک می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری برای احیای ۲ هزار واحد تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هدف گذاری شده است.

 

 
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان سازمان صمت واحد تولیدی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون امور صنایع صمت استان گفت: شرکتی دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.
بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
خسروی افزود: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.
استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان