Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی چند روز گذشته شماری از سینماگران زن با انتشار بیانیه‌ای در اعتراض به آنچه که "رواج خشونت و آزار جنسی در سینمای ایران" خواندند، نوشتند: هرگونه خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی در محیط کار از نظر ما محکوم است و برای توقف آن خواستار عواقب قانونی جدی برای متخلفین هستیم.
 

بیشتر بخوانید:

واکنش «انسیه خزعلی» به انتشار بیانیه خشونت علیه زنان در سینما شهرچه قربانیان بیشتری دست به افشاگری بزنند، باقی می‌فهمند که تنها نیستند

در همین ارتباط زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون، این موضوع مطرح شد و در همین راستا بنا شد که از مسئولان مربوطه همچنین هنرمندانی که در این ارتباط معترض هستند به کمیسیون فرهنگی دعوت شوند تا به این ترتیب بتوانیم این موضوع را مورد بحث و بررسی بیشتری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه اینگونه اتفاقات جدید نیست و سال هاست که برخی جسته و گریخته در مورد آن صحبت می کنند، تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه هر زمانی که چنین اعتراضات و موضوعاتی عنوان می شود به فراموشی سپرده می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، چنین اتفاقات و تعرضاتی را یک نوع توهین به مقام زن عنوان کرد و گفت: استفاده از یک زن به جز وظایف کاری تعریف شده برای آن زن؛ از موضوعاتی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید با این موضوع برخورد قانونی صورت گیرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: یک زن باید در محیط کاری خود احساس امنیت و آرامش داشته و به دور از هر گونه خشونتی از سوی دیگران، به کار و تلاش خود در حوزه فعالیتش بپردازد.

۲۱۲۱۲

کد خبر 1619228

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم هنرمندان کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان