Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:28:54 GMT

تعداد خودروهای ناقص به حدود ۴۰ هزار دستگاه رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۵۹۲

تعداد خودروهای ناقص به حدود ۴۰ هزار دستگاه رسید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، مسعود پروین درباره ترخیص خودروهای ناقص از پارکینگ گروه خودروسازی سایپا و روندی که این بخش طی خواهد کرد، گفت: با استقرار تیم جدید مدیریتی گروه خودروسازی سایپا، یکی از موضوعاتی که در اولویت کاری قرار گرفت، تکمیل کاری خودروهای ناقص بود؛ در آن زمان (۲۳ دی ماه سال گذشته) حدود ۸۰ هزار خودرو به علت نقص قطعه در پارکینگ بود که در راستای کاهش این عدد، جلسات متعددی با قطعه سازان و تامین کنندگان قطعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیقی که سال گذشته انجام شد، در ۲۸ اسفندماه موجودی خودروهای ناقص گروه سایپا به حدود ۴۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسید، تصریح کرد: با ادامه تکمیل کاری در هفته دوم تعطیلات نوروز نیز عدد یاد شده به حدود ۴۰ هزار دستگاه رسید.

معاون برنامه ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تکمیل کاری خودروهای ناقص به سرعت در حال انجام است، گفت: سعی بر این است که با افزایش تولید و تامین قطعه، خودروها به فوریت به دست مشتریان برسد.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تمام مجموعه در تلاش است که از همه توان خود برای افزایش تولید استفاده کنند.

کد خبر 5460905

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا انباشت خودرو قیمت خودرو کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تولید نرم افزار ساختمان سازی معرفی کتاب خدمات درمانی گروه صنعتی ایران خودرو قرعه کشی خودرو کسب و کارهای اینترنتی خرید آنلاین دستگاه حضور و غیاب استارتاپ ایرانی نرم افزار جدید لوازم خانگی گروه خودروسازی سایپا خودروهای ناقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024