Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مورد بازی می‌توانم بگویم که ما چندین بازی از تیم پاختاکور را دیده‌ایم و تجربه چنیدن ساله من در بازی‌های آسیا این را به من یاداوری می‌کند که بازی اول در چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند مهم‌ترین بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانیم بازی سختی داریم، پاختاکور در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است و قهرمانی‌های زیادی دارد و بازیکنان خیلی خوبی دارد و کادر فنی خوبی نیز دارد که توانستند چنین تیمی را برای مسابقات آماده کنند و به همین دلیل بازی فوق العاده مهمی برای ما است و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم پاختاکور بازیکنان تأثیرگذاری دارد و یک فوتبال نسبتاً قدرتی و خوبی را انجام می‌دهد و از لحاظ تاکتیکی تیم فوق العاده قوی است و این کار را برای تیم‌های مقابل سخت می‌کند اما خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی داشتیم و شرایط خیلی خوبی در هفته‌های گذشته داشتیم و بازی‌های خوبی در لیگ کشورمان انجام دادیم.

سه چهار سال وضعیت خوبی نداشتیم

وی تاکید کرد: خیلی امیدواریم که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و به همراه آن نتیجه خوبی نیز کسب کنیم و مسابقات را با پیروزی آغاز کنیم.

نویدکیا در واکنش به سوال خبرنگار کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سیزدهمین حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما باشگاهی بودیم که سال‌های گذشته روند رو به جلو و خوبی داشتیم و سال‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم اما سه چهار سالی وضعیت خوبی نداشتیم و در بازی‌ها نبودیم اما یکی دو سال روند خوبی داریم و سازماندهی باشگاهی خوب بوده.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۳-۱۲ دوره حضور سپاهان ۹ دوره را برای سپاهان بازی کردم و به عنوان بازیکن تجربه بزرگی دارم اما به عنوان سرمربی تجربه دوم خود را دارم و بار اول فکر می‌کنم تجربه خیلی خوبی بود و با همکاری بازیکنان تیم تلاش می‌کنیم شرایط را نسبت به دفعه قبل بهتر کنیم و این باعث افتخار من است دوباره در آسیا حاضر هستم.

ازبکستان سرمایه گذاری گسترده داشته است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: مطمئناً سال‌های گذشته در ازبکستان سرمایه گذاری زیادی در فوتبال شده و پیشرفت فوق العاده ای نسبت به سال‌های دارند و می‌توانیم نتایج آن را ببینیم که تیمی مثل پاختاکور قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است و در بازی‌های آسیایی نمایش درخشانی داشته و نشان می دهدسرمایه گذاری نتیجه داده و رو به جلو حرکت می‌کنند.

وی ابراز داشت: ما هم به نسبت در حال تلاش هستیم و این موضوع از بازیکنان و لیگ نسبتاً با کیفیت و تیم ملی مشخص است، شاید ما از لحاظ سخت افزاری از تیم‌های عربستانی یا حتی آسیای شرقی و تیمی مثل پاختاکور عقب تر باشیم اما از نظر نوع فوتبال و کیفیت خیلی خوب و رو به جلو حرکت می‌کنیم و اگر مشکل سخت افزاری حل کنیم تبدیل به باشگاهی می‌شویم که ساختار بهتری خواهیم داشت و بازیکنان بزرگ‌تری حتی به اروپا معرفی کنیم.

کد خبر 5461022

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم نویدکیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گردشگری گرگان خرم آباد خیلی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها