Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@07:05:14 GMT

رشد ۴۶۶ درصدی ارزش ارزی صادرات به عراق از طریق مرز سومار

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۸۷۷

رشد ۴۶۶ درصدی ارزش ارزی صادرات به عراق از طریق مرز سومار

حشمت رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صادرات کالا از مرز رسمی سومار به کشور عراق در سال گذشته از نظر وزنی ۳۴۳ درصد و از نظر ارزی ۴۶۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: طی سال گذشته در مجموع ۵۳۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۵۹۶ دلار کالا به ارزش وزنی یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۶۰ تن کالا از مرز سومار به عراق صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تصریح کرد: کالاهای صادراتی به کشور عراق شامل کاشی، سنگ، سرامیک، آهن آلات، تره بار، لبنیات، مواد شوینده، خشکبار و ظروف یکبار مصرف است.

رضایی با اشاره به اهمیت مرز سومار به در راستای افزایش صادرات، بیان کرد: پروژه تجهیز مرز سومار به فیبر نوری و اتصال به سامانه جامع گمرکی و انجام کارهای تجاری در مرز سومار تا پایان فروردین ماه با توجه به تاکید استاندار کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 5461067

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرز سومار صادرات کالا گیلانغرب ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گردشگری گرگان سانحه تصادف مرز سومار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6097104 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات از استان کرمانشاه
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد