Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:58:59 GMT

دعوت از ورزشکاران آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم‌های ملی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۰۳۰

دعوت از ورزشکاران آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم‌های ملی

ایسنا/آذربایجان شرقی ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در رشته‌های فوتبال، کشتی آزاد و دو و میدانی ناشنوایان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند.

بهزاد سلامی و سعید ایران خواه، دو بازیکن تراکتور با تشخیص مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید، در لیست ۲۲ نفره این تیم قرار گرفتند و باید پیش از ظهر روز جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ خودشان را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی امید در هتل آکادمی ملی فوتبال ایران معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مصطفوی، کشتی گیر آزادکار آذربایجان شرقی نیز به سومین و آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فراخوانده شد.

این اردو طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده، کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر «اولان باتور» کشور مغولستان برگزار می‌شود.

سجاد پیرآیقرچمن، دیگر ورزشکار استان است که به اردوی تیم ملی دوومیدانی کم‌شنوایان و ناشنوایان کشور دعوت شد.

به گزارش ایسنا، پیرآیقرچمن در ماده پرتاب دیسک در بیست‌وچهارمین دوره‌ی المپیک تابستانی که ماه آینده در کاشیاس دوسول برزیل برگزار می شود، با حریفان رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش مسابقه آذربایجان شرقی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر