Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@06:25:47 GMT

«عصر جدید»، در ماه رمضان چه شب‌هایی پخش خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۰۷۹

«عصر جدید»، در ماه رمضان چه شب‌هایی پخش خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی شبکه سه سیما، اعلام کرد این شبکه همانند سال‌های گذشته با مجموعه‌ای از تولیدات از جمله برنامه‌های تلویزیونی ویژه سحر و افطار، مناجات‌خوانی، سریال، سخنرانی مذهبی و… میزبان مخاطبان خود در ماه رمضان خواهد بود.

ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان با عنوان «ماه من» با اجرای نجم‌الدین شریعتی از ساعت ۳ تا ۶ بامداد، روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه افطار ماه رمضان با عنوان «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری، هر روز از ساعت ۱۸:۴۵، میزبان لحظات افطار مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

«ضیافت دوست»، به مناجات خوانی میثم مطیعی اختصاص دارد که هر شب ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

سخنرانی مذهبی حجت‌الاسلام رفیعی، هر روز از ساعت ۱۱ از شبکه سه پخش خواهد شد.

برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم، هر روز ساعت ۱۴:۴۵، به صورت زنده از حرم حضرت معصومه (س) برای مخاطبان پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، برنامه «بدون توقف» با محتوای مباحث دینی، معرفتی، صهیونیسم‌شناسی و بررسی ابعاد روز جهانی قدس خواهد بود که هر روز ساعت ۱۸:۱۵ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

برنامه حدیث زندگی، شرح احادیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری است که هرشب پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه به شرح احادیثی با مضامین اخلاقی و دستورالعمل‌هایی برای زندگی مومنانه خواهد پرداخت.

سریال «نجلا ۲» که از آغاز نوروز میزبان مخاطبان خود بود، در ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت و هر روز از ساعت ۲۰، روی آنتن شبکه خواهد رفت.

از دیگر برنامه‌های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، «هشتگ عصر جدید» خواهد بود که هر روز ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. این برنامه مربوط به مرحله پیش تولید و راستی آزمایی استعدادهای شرکت کننده در برنامه «عصر جدید» است.

پخش سری جدید برنامه «میدون» هم‌زمان با ماه رمضان آغاز خواهد شد و در آن فعالین در حوزه کسب و کار و اقتصاد با هم به رقابت خواهند پرداخت. برنامه «میدون»، سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌های هر هفته بعد از خبر ساعت ۲۲، روی آنتن خواهد رفت.

همچنین برنامه‌های «عصر جدید» و «زوجی نو» در ماه رمضان، ۲ شب در هفته پس از اخبار ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش خواهند شد.

برنامه «عصر جدید»، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها و برنامه «زوجی‌نو»، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه زنده «فوتبال برتر» هم به روال گذشته، دوشنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن خواهد رفت و پخش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی هم طبق روال معمول در کنداکتور شبکه سه قرار خواهد داشت.

۵۷۵۷

کد خبر 311018

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه سه سیما برنامه عصر جدید ماه رمضان سریال ایرانی برنامه های تلویزیونی روی آنتن خواهد رفت ماه رمضان خواهد شد عصر جدید ساعت ۲۲ شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری