Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جباری عضو فراکسیون اهل سنت مجلس و نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: واقعه مشهد باید به طور دقیق مورد واکاوی قرار گیرد چرا که ماهیت آن برآمده از یک طراحی خبیثانه برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در جامعه ایران و بهره‌برداری مزورانه از آن برای ضربه زدن به امنیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر این که شیعه و سنی در ایران منسجم‌تر از هر زمان دیگری مراقب این توطئه است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال یک سلسله شکست‌های متعددی در عرصه‌های گوناگون به دنبال طراحی جدیدی برای پاشیدن تخم نفاق در جامعه است تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود کند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس افزود: هرگاه ملت ایران در آستانه یک جهش بزرگ و یا در آستانه غلبه مقتدرانه بر مشکلات خویش بر می‌آید، دشمن دست به خدعه‌های پیچیده می‌زند و لذا هوشیاری جامعه و شناخت ماهیت دشمن در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جباری عنوان کرد: شیعه و سنی در ایران تحت تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه نظام جمهوری اسلامی در حال زندگی برادرانه هستند اما این برادری و انسجام مورد حسد دشمنان ملت ایران است و لذا می‌خواهند از این مسأله برای کشاندن دامنه ناامنی‌ها به داخل کشور استفاده کرده و ایران را که کانون ثبات در منطقه و در آستانه پیشرفت‌هایی بزرگ قرار دارد را زمین‌گیر کنند.

وی از عموم نسل جوان جامعه و بخصوص جامعه دانشگاهی و حوزوی خواست تا نسبت به روشنگری ماهیت خدعه دشمنان در شرایط کنونی روشنگری کنند و جامعه را نسبت به ابعاد خباثت آلود توطئه اخیر آگاه سازند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس همچنین تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان بدون شک با رصد دقیق این رخدادها و شناسایی ریشه عاملان این جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی، راه را بر دشمن خواهند بست و این توطئه نیز به محوری برای انسجام و ثبات ملی بدل خواهد شد.

جباری اضافه کرد: خط روانی که از سوی رسانه‌های خارجی به منظور اختلاف افکنی میان شیعه و سنی دنبال می‌شود، محکوم به شکست است و ملت ایران از ماهیت این برنامه‌های مزورانه به خوبی آگاه هستند.

گفت‌وگو: فهیمه شمسی

انتهای پیام/ 88055

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد جباری هرمزگان بندرعباس شیعه و سنی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، گفت: هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روابط دولت با مجلس جدید فراگیرتر و خوب خواهد بود افزود:  از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مطالبه دولت برای بررسی برخی لوایح مهم در دو سه هفته پایانی مجلس جاری با اشاره به اینکه فرصت از دست رفت و مجلس درگیر لایحه بودجه بود، گفت: گمان نمی‌کنیم در دو هفته باقی مانده مجلس بتواند کار زیادی بکند و به این لوایح مورد نظر دولت رسیدگی کند هر چند هنوز هم امیوداریم  یکی دو مورد از آنها مثل قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت قابل بررسی و تصویب و تبدیل شدن به قانون باشند.

انتاهی پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد