Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،بنیامین شکوه‌فر عصر روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی موجب کمک به تامین سلامتی مردم و جامعه است و در حوزه ورزش و جوانان نیازهایی وجود دارد که بدون حضور خیران و توجه سازمان‌های مردم نهاد کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه در این دولت با اقدام جهادی، اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان رقم خواهد خورد، افزود: به زودی وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد که با حضور ایشان نسبت بررسی مشکلات طرح‌ها و افتتاح برخی طرح‌های ورزشی تکمیل شده، اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شاخصه‌های اساسی مسوولان نظام به عنوان خدمتگزار مردم، خاطرنشان کرد: مسوولان در حوزه اختیارات خود هیچ شأنی غیر از نوکری و خدمت به مردم ندارند و اگر مسوولی شأن بالاتری از خدمتگزاری به مردم برای خود در نظر بگیرد از خط انقلاب بیرون است.

وی افزود: ما امروز پذیرفتیم در دولت علوی کار می‌کنیم و نمی‌توانیم سیاست‌های علوی را در روش مدیریتی خود اعمال نکنیم که اگر غیر از این باشد، فقط شعار می‌دهیم.

شکوه‌فر با تاکید بر لزوم نگاه مدیریتی مبتنی بر محبت در ایران اسلامی، تصریح کرد: براساس روایات، نگاه مدیر و مسوول در حکومت اسلامی باید نسبت به مردم مانند پدری مهربان باشد و با چنین نگاهی است که مدیران به جای استراحت و در اتاق نشستن به صورت شبانه‌روزی و میدانی تلاش می‌کنند و تمام دغدغه آنان حل مشکلات جامعه خواهد بود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان خدمت جهادی، مردمی بودن و ساده زیستی مدیران را ضروری دانست و ادامه داد: این از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم است، مسوولیت در دولت سیزدهم طعمه و فرصت نیست بلکه عین ایثارگری و از خودگذشتن است.

وی مهمترین شعار دولت سیزدهم را عدالت محوری و خدمت جهادی ذکر و اضافه کرد: در دولت سیزدهم این نگاه نیست که مدیران ترک فعل خود را توجیه کنند و با تمام تعهد و مسوولیت ایمانی موظف هستند برنامه‌ریزی و راه حل برای رفع مشکلات پیدا کنند.

شکوه‌فر با بیان اینکه باید اعتبارات ورزشی در مناطق دارای بهره‌برداری بالا هزینه شود، تصریح کرد: قانون فصل الخطاب همه مسوولان است و مدیران ورزش و جوانان باید به این مهم توجه کنند.

در این آیین از تلاش‌های ۳۳ ماهه حسن عزیزی قدردانی و محمدحسین خسروری به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

برچسب‌ها مراسم معارفه وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی مراسم معارفه وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی ورزش و جوانان خراسان جنوبی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی