Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:07:35 GMT

هرگونه تهدید انتخابات لبنان را از سر راه بر می داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۲۸۸

هرگونه تهدید انتخابات لبنان را از سر راه بر می داریم

نخست وزیر لبنان گفت: دولت هر چیزی که برگزاری انتخابات پارلمانی را در این کشور تهدید کند و مخل برگزاری انتخابات شود را از بین خواهد بُرد.

به گزارش مشرق، شبکه سومریه نیوز امروز (چهارشنبه) «نجیب میقاتی» چند ساعت پس از اعلام لیست انتخاباتی در همه حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور لبنان، افزود:  دولت از وسعت بحران‌های کشور آگاه است و با تمام توان برای رفع آن تلاش می‌کند و با استقامت و استواری به اجرای برنامه خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جانی قرم» وزیر ارتباطات لبنان نیز پیشتر اعلام کرده بود که دولت این کشور با اختصاص ۳۶۰ میلیارد لیره (۱۸ میلیون دلار) برای برگزاری انتخابات پارلمانی موافقت کرده است.  

لبنان از سال ۲۰۱۹ از بحران مالی رنج می‌برد و این بر نگرانی مقامات از احتمال به تعویق افتادن انتخابات به دلیل شرایط مالی افزوده است.  

از سوی دیگر، «عباس الحلبی» سرپرست وزارت اطلاعات به نقل از «نجیب میقاتی» نخست وزیر گفت که آخرین انتخاباتی که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، برای دولت ۵۴ میلیون دلار هزینه داشت، اما در حال حاضر تنها مبلغ بسیار کمتری در دسترس است.  

در روزهای گذشته سازمان ملل متحد و دولت‌های غربی بارها از رهبران لبنان خواسته‌اند که برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر و تخصیص بودجه مناسب اقدام کنند.  

شبکه سومریه نیوز اضافه کرد: این در حالی است که بیم آن می‌رود که احزاب سیاسی قدرتمند ممکن است به دنبال استفاده از بحران مالی برای بهانه‌ای جهت به تعویق انداختن انتخابات که قرار است نیمه ماه مه برگزار شود، باشند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت لبنان آسیای غربی انتخابات پارلمانی وزارت اطلاعات وزارت کشور لبنان سازمان ملل متحد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا