Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمد مخبر در جلسه کمیته‌های تخصصی کرونا گفت: باید همه دستورالعمل‌های ابلاغی و دستورالعمل‌های مصوب با قاطعیت به اجرا گذاشته شود و اقدامات لازم برای حفظ سلامت و جان دانش آموزان و دانشجویان با جدیت اتخاذ شود.

آقای محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز گفت: همه دانشگاه‌ها حداکثر تا آخر هفته آینده باید آموزش حضوری برای همه مقاطع از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، وزارت آموزش و پرورش گزارشی از آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و میزان حضور و استقبال دانش آموزان در کلاس‌های درس و همچنین تدابیر اتخاذ شده در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس ارائه کرد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، تاکنون هیچ گزارشی در زمینه مرگ و میر ناشی از کرونا در میان دانش آموزان و مدارس اعلام نشده است.

همچنین در این جلسه تأکید شد با وجود موج‌های مقطعی و سویه‌های جدید ویروس کرونا و با وجود افت ایمنی در بخش‌هایی از جامعه که واکسن دریافت کرده اند باید آمادگی‌ها و اقدامات لازم در خصوص تزریق دوز‌های بعدی واکسن کرونا به ویژه در گروه‌های آسیب پذیر فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون دانش آموزان واکسیناسیون دانشجویان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیلی شریفیان دبیر ریاضی دبیرستان دخترانه رازی کیش با ۱۹ سال سابقه مشغول به تدریس است.

وی معلمی را از کیش شروع کرده و با ارتباط صمیمی با دانش آموزان و اولیای مدرسه، صبر و گذشت درحوزه معلمی توانست عنوان نمونه را دریافت کند.

بهره گیری از روش‌های نوین آموزش ریاضی، استفاده از دست سازه‌ها در راستای تفهیم هر چه بهتر مفاهیم ریاضی به دانش آموزان نیز از دیگر دلایل انتخاب لیلی شریفیان به عنوان معلم نمونه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود