Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:24:38 GMT

سوریه اقدامات وحشیانه نظامیان اسرائیل را محکوم می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۳۹۴

سوریه اقدامات وحشیانه نظامیان اسرائیل را محکوم می کند

سوریه حملات و اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، سوریه حملات و اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم و اعلام کرد که دمشق بر حمایت از مردم فلسطین و حق آنها برای ایجاد کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید می کند.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای گفت: سوریه حملات و سرکوب های وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را در سرتاسر سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله هجوم شهرک نشینان به محوطه مسجد الاقصی و محدود کردن رفت و آمد نمازگزاران در ماه مبارک رمضان، به شدت محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: حملات خودسرانه صهیونیستها علیه شهروندان فلسطینی جنایتی است که با قوانین بین‌المللی، مشروعیت حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و مجمع عمومی در تضاد است.

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود در قبال مردم فلسطین عمل، و از آنها محافظت کند، قطعنامه‌ های مشروعیت بین‌المللی مرتبط با موضوع فلسطین را اجرا و این جنایات اسرائیل را فورا متوقف کند.

وزارت خارجه سوریه در پایان تاکید کرد: سوریه بر حمایت خود از مردم فلسطین، حق آزادی، استقلال و ایجاد کشور مستقل آنها به پایتختی قدس تاکید می کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت سوریه فلسطین رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد مسجد الاقصی وزارت خارجه سوریه ماه مبارک رمضان شورای امنیت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وحشیانه نظامیان مردم فلسطین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل