Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که مربیان ایران توانایی بالقوه بسیار زیادی دارند، گفت: مربیان برای مطرح شدن در جهان باید به دنبال دانش افزایی بیشتر باشند و افق نگاهشان را نیز دورتر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال که از 15 فروردین با تدریس ویتال هینن بلژیکی در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، امشب با برگزاری مراسمی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال در این مراسم ضمن تمجید از دوره برگزار شده و تلاش‌های هاینن، گفت: سطح والیبال مردان ایران به گونه‌ای است که در زمره 10 تیم برتر جهان قرار دارد. این موضوع باعث توجه مربیان بزرگ جهان به این رشته ورزشی کشورمان شده است.

وحید مرادی با تاکید بر اینکه مربیان والیبال ایران توانایی بالقوه بسیار زیادی دارند، تصریح کرد: اما حیف که مربیان ایرانی در سطح والیبال جهان به خوبی دیده نمی‌شوند. به همین دلیل باید مربیان به دنبال دانش افزایی بیشتر باشند و افق نگاهشان را دورتر کنند.

وی با اشاره به حضور بسیار خوب زنان مربی در این دوره پیشرفته، گفت: بیش از  40 درصد شرکت کنندگان زنان هستند و این موضوع بسیار ارزشمندی است.

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که در دوره جدید مدیریت دکتر داورزنی، توسعه والیبال بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد، گفت: استراتژی و آرمان  فدراسیون در والیبال بانوان قرار گرفتند در زمره تیم‌های برتر قاره آسیا است، اما رسیدن به این آرمان بسیار مشکل است، زیرا بهترین تیم‌های والیبال زنان جهان در قاره آسیا قرار دارند و این تیم‌ها حتی سابقه قهرمانی در جهان و المپیک هم دارند.

وی به همکاری الساندرا کمپدلی با تیم ملی والیبال زنان و تیم‌های ملی رده سنی زنان ایران اشاره کرد و گفت: کمپدلی از مربیان با دانش جهان است که سابقه و تجارب خوبی در این زمینه دارد و امیدوارم همکاری او با فدراسیون منجر به رشد و توسعه هر بیشتر والیبال زنان ایران شود.

مرادی در ادامه به حضور تیم ملی والیبال زنان ایران بعد از 48 سال در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: حضور شایسته ایران در این بازی‌ها می‌تواند به ارتقا والیبال زنان کشورمان کمک کند.

دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی در هتل المپیک تهران و سالن فدراسیون با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی پیگیری شد.

بیش از 250 مربی مرد و زن از استان‌های مختلف کشور در این دوره شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال تاریخ ایران را شکل داد.

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال زنان بسیار زیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد