Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:22:33 GMT

ظرفیت‌های بالقوه ازنا برای تحقق شعار سال شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۸۲۱

ظرفیت‌های بالقوه ازنا برای تحقق شعار سال شناسایی شود

ایسنا/لرستان امام جمعه ازنا گفت: در رابطه با شعار سال نباید منتظر بخشنامه یا ابلاغیه بود بلکه باید در این خصوص یک قدم جلو باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپهوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی ازنا که امروز ۱۷ فروردین‌ماه برگزار شد، با تأکید بر تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، اظهار کرد: در رابطه با شعار سال نباید منتظر بخشنامه یا ابلاغیه بود بلکه باید در این خصوص یک قدم جلو باشیم، چنانچه کسب اطلاعات در زمینه شناسایی نخبگان جهت راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان را اعلام کرده و توقع داریم همه ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه پیشتاز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعار سال باید به خوبی برای مردم تببین شده و ظرفیت بالقوه شهرستان در عملیاتی کردن شعار سال به منصه ظهور گذاشته شود، به مسئله عفاف و حجاب در سطح شهرستان ازنا اشاره کرد و افزود: اگرچه وضعیت حجاب و عفاف در سطح شهرستان ازنا قابل مقایسه با دیگر شهرها نیست اما باید با تلاش تمامی ادارات و دستگاه‌ها و با ارائه برنامه‌های مختلف، جایگاه عفاف و حجاب در سطح شهر بیش از گذشته رشد یابد.

امام جمعه ازنا با ابراز خرسندی از دلسوزی و نگرانی مردم در خصوص مسئله حجاب در این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید طی برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در ادارات، اصناف و سطح شهر استفاده کرد.

محمدرضا فاتحی، فرماندار شهرستان ازنا در سخنانی جایگاه شورای فرهنگ‌ عمومی را بسیار مهم و رفیع ارزیابی کرد و خواستار عملیاتی شدن مصوبات جلسات این شورا شد.

وی عمل به وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه تک‌تک‌ آحاد جامعه دانست و عنوان کرد: دشمن به‌دنبال ترویج فرهنگ غربی و بی‌بندوباری در جامعه اسلامی است و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کند که در این راستا حجاب بانوان و دختران مسلمان را هدف قرار داده است.

فاتحی بر لزوم‌ دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان ازنا بر اجرایی و نهادینه شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر شد و از رؤسای ادارت شهرستان خواست در این زمینه با نهاد متولی همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

فرماندار ازنا وظیفه نهادهای فرهنگی از جمله حوزه‌های علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مهم دانست و افزود: در زمینه عفاف و حجاب فعالیت نهادهای فرهنگی متولی دو چندان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا شهرستان ازنا عفاف و حجاب شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس