Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ دلاور گفت: این تعداد طرح با میزان سرمایه گذاری افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال از سوی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان اجرایی شد.

به گفته او، این میزان سرمایه گذاری و تسهیلات اشتغال زایی در قالب بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بوجه و همچنین وام‌های اعطایی صندوق حمایت امداد با سود چهار درصد به متقاضیان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر این شهرستان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاور گفت: آموزش رایگان فنی مددجویان، انجام مشاوره‌های شغلی، ارائه آموزش برای پایدار سازی طرحها، نظارت مستمر بر اجرای آن‌ها از دیگر سرفصل‌های کاری کمیته امداد در حوزه اشتغال است.

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: هدف از اجرای طرح‌های اشتغال زایی، کمک به توانمند سازی خانواده‌ها و استقلال اقتصادی آنهاست که پس از اجرای طرح کارشناسان این اداره با بازدید‌های مکرر و راهنمایی‌های لازم فنی فرآیند پیشرفت و توسعه این طرح‌ها را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

او برگزاری دوره‌های مختلف فنی، بازاریابی، مشتری یابی برای مشاغل به ویژه در حوزه دامپروری و کشاورزی به مددجویان و متقاضیان را از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد امام (ره) شهرستان لارستان ذکر کرد.

مدیر کمیته امداد امام (ره) لارستان گفت: در همین راستا و در سال گذشته ۲۵۶ نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شدند.

دلاور گفت: یکی از رویکرد‌ها و سیاست‌های مهم کمیته امداد به ویژه در سال‌های اخیر خروج تدریجی خانوار‌های زیر پوشش از چرخه حمایتی با استفاده از همین طرح‌های اشتغال زایی و توانمندسازی آن‌ها بوده است.

به گفته دلاور، هم اینک نزدیک به چهار هزار خانوار از جمعیت حدود ۲۳۰ هزار نفری شهرستان لارستان زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد لارستان طرح اشتغال زایی مشاغل خانگی کمیته امداد اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران نسبت جنسی ولادت استان در سال ۱۴۰۲ را ۱۰۷ اعلام کرد و اظهار داشت: از کل ولادت‌های این مدت هفت هزار و ۴۵ مورد پسر و ۶ هزار و ۵۹۱ مورد دختر است.

وی ادامه داد: از میان ۵۱۱ واقعه چندقلوزایی استان، ۲۴۰ مورد دوقلوزایی، ۹ مورد سه قلوزایی و یک مورد چهار قلوزایی است.

پاسالار، شهرستان بوشهر با ۸۳ مورد و شهرستان دشتستان با ۴۷ مورد دوقلوزایی را دارای بیشترین آمار چندقلوزایی استان عنوان کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، به سه قلوهای استان هم اشاره کرد و گفت: از ۹ مورد سه قلوزایی استان، ۵ مورد مربوط به شهرستان بوشهر، ۲ مورد مربوط به شهرستان دشتستان، یک مورد مربوط به شهرستان گناوه و یک مورد مربوط به شهرستان عسلویه است.

پاسالار، اضافه کرد: تنها چهارقلوی استان در سال گذشته مربوط به شهرستان کنگان بود که ۳ نوزاد پسر و یک نوزاد دختر بنام‌های ناصر، یاسر، مهدی و رقیه می‌باشند.

کد خبر 6099361

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است