Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:18:45 GMT

اونای امری: تا این لحظه یک فصل تاریخی را تجربه کرده ایم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۰۱۰۰

سرمربی ویارئال دوست دارد تیمش در بازی برگشت هم عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. 

اونای امری در مورد پیروزی بزرگ ویارئال برابر بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

طرفداری - یوفا | در جریان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 برابر حریفش ویارئال شکست خورد. اونای امری، سرمربی ویارئال در مصاحبه پس از بازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضایت بخش ترین چیز در مورد امشب، دیدن غرور مردم جامعه است. که آنها می خواهند این حس را با ما سهیم شوند. بله، حرفه ای بودن اهمیت زیادی دارد اما فوتبال یعنی احساسات. به همین دلیل بسیار مفتخرم که امشب باعث شادی هوادارانمان شدم. تیم من شدیدا رقابتی است. ما در حال جمع کردن خاطرات و تجربیات فوق العاده هستیم، همان کاری که قصل گذشته هم انجام دادیم. هفته آینده باید یک گام دیگر رو به جلو برداریم، برای حذف بایرن مونیخ، باید انتظارات بیشتری از خودمان داشته باشیم.

یکی از گل هایمان رد شد اما همه اینها تجربه می شوند، بایرن موقعیت هایی داشت و ما هم تعدادی موقعیت از دست دادیم. از چیزی که دیدم، رضایت دارم. باید دوباره با چنین نگرشی در زمین ظاهر شویم و هفته بعد فراتر از اینها عمل کنیم. تا الان یک فصل تاریخی داشته ایم؛ اما خب پیش از این هم حضور در یک چهارم را تجربه کرده ایم. حالا به دنبال یک بازی برگشت فوق العاده هستیم. 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!